تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
6
مدیر کل بهزیستی استان ایلام:

مستمری مددجویان بهزیستی درسال جدید ۱۹درصد حداقل دستمزد است

  • کد خبر : 1720
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
مستمری مددجویان بهزیستی درسال جدید ۱۹درصد حداقل دستمزد است
همتی:برای اولین بار است که به رقم ۲۰درصد نزدیک می شویم بودجه مصوب مجلس شورای اسلامی ودولت موظف به تامین این بودجه هاست که تاکنون اتفاق نیافته است.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام،دکتر همتی به مناسبت هفته بهزیستی دربستر فضای مجازی با اصحاب رسانه استان به سوالات مختلف خبرنگاران پاسخ گفت.

وی در پاسخ به سوالات پایگاه خبری « طلوع ایلام»درخصوص کمبود اعتبارات لازم برای ارائه خدمات مختلف به مددجویان تحت پوشش بهزیستی بیان داشت: دربحث اقدامات دربرنامه ششم توسعه ماده ۷۲مصوب قانون است که دربحث مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی وکمیته امداد ۲۰درصد حداقل دستمزد درسال باشد که این اتفاق تاکنون عملی نشده است وی افزود درسال۹۲حداقل مستمری ۵۲۰۰۰۰ ریال وحداکثر ۱۰۰۰۰۰۰ ریال بوده که اکنون حداقل دریافتی۳۵۰۰۰۰۰ریال وحداکثر ۱۱۰۰۰۰۰۰ریال است.

همتی افزود: برای اولین بار است که به رقم ۲۰درصد نزدیک می شویم بودجه مصوب مجلس شورای اسلامی ودولت موظف به تامین این بودجه هاست که تاکنون اتفاق نیافته است، وبسیاری ازنیاز های مددجویان بهزیستی تامین نخواهد شد که مانیازمند کمک های خیرین هستیم که دربحث مسکن کمک های انجام شده است و بخشی ازمشکلات مسکن هم توسط بنیاد مستضعفان وبنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام گرفته است سازمان بهزیستی بااین بودجه اندک قادر به رفع مشکلات مددجویان درزمینه های مختلف نخواهد بود

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1720

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0