تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
8
توسط امدادگران هلال احمر انجام شد؛

نجات ۹ فرد گیر افتاده در برف سنگین و سرمای شدید ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی

  • کد خبر : 2939
  • ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
نجات ۹ فرد گیر افتاده در برف سنگین و سرمای شدید ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت:9 نفر که از دیروز در برف سنگین و سرمای شدید ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی گرفتار شده بودند توسط نیروی های هلال احمر و با همراهی نیروهای مردمی نجات یافتند

.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام، غلامرضا علی محمدی در این خصوص اظهار داشت: عصر دیروز در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام (شماره ۱۱۲) مبنی برگرفتار شدن ۹ نفر در برف سنگین و سرمای شدید و مصدوم شدن یکی از آنها در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات از شهرستان ملکشاهی و ۴ تیم امدادی از مرکز استان به محل حادثه اعزام شدند.

علی محمدی بیان کرد: اولین تیم امداد و نجات با عبور از مسیرهای سخت و صعب العبور ساعت ۲ بامداد همراه با آذوقه و پتو به افراد گرفتار شده دسترسی پیدا کردندو با تحویل لوازم گرمایشی و حمایت های روانی آنها را به محل امن انتقال دادند.

وی افزود: با توجه به برف سنگین و سرمای شدید و صعب العبور بودن مسیر صبح امروز با روشن شدن هوا بالگرد جمعیت هلال احمر استان ایلام با همراهی سجاد حیدریان معاون امداد و نجات ، قدرت شمسی زاد رئیس اداره عملیات و تیم واکنش سریع به محل حادثه اعزام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: خوشبختانه صبح امروز با اعزام بالگرد امدادی این جمعیت به محل حادثه افراد گرفتار شده به مرکز استان انتقال و در فرودگاه ایلام جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس داده شدند.

وی خاطر نشان کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2939

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0