تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
7

اهدای جهیزیه ۲۲ میلیون تومانی به ۱۲۶ زوج ایلامی/ هدف گذاری اهدای جهیزیه به هزار زوج ایلامی

  • کد خبر : 1519
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
اهدای جهیزیه ۲۲ میلیون تومانی به ۱۲۶ زوج ایلامی/ هدف گذاری اهدای جهیزیه به هزار زوج ایلامی
در آیینی که با حضور معاون بنیاد مستضعفان کشور ،مدیرکل کمیته امداد استان، مدیرکل بنیاد مستضعفان استان ایلام و تعدادی از مسئولان ایوانی در محل کمیته امداد ایوان برگزار شد تعداد 126 سری جهیزیه به زوجهای این شهرستان و به صورت همزمان به دیگر زوجها در دیگر نقاط استان اهداء شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این آیین گفت: توجه به نهاد خانواده یکی از اولویت های مهم کمیته امداد در خدمت به مددجویان و نیازمندان است.
قنبر موسی نژاد افزود: اهدای جهیزیه به زوجهای مددجو و نیازمند در راستای تحکیم نهاد خانواده،تشویق به ازدواج و کمک به شکل گرفتن زندگی جدید خانواده های نیازمند است که در این زمینه نیازمند مشارکت خیرین هستیم.
وی با اشاره به اهدای ۱۲۶ سری جهیزیه به زوجهای مددجو در شهرستان ایوان و دیگر نقاط استان گفت: به هر زوج جوان ۵ قلم کالای اساسی تحویل شده که ارزش هر سری آن ۲۲ میلیون تومان است.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۹۰۰ زوج مددجو و نیازمند در استان ایلام از کمک هزینه خرید جهیزیه کمیته امداد استان برخوردار شده اند گفت: هدف گذاری ما این است که امسال بیش از هزار زوج از کمک هزینه خرید جهیزیه یا کالاهای اساسی جهیزیه برخوردار شوند.
موسی نژاد با اشاره به مشارکت بنیاد مستضعفان در کمک به مددجویان و نیازمندان استان افزود: با آمدن مهندس فتاح به بنیاد مستضعفان ، این بنیاد رویکرد مناسبی در کمک به مددجویان و نیازمندان در پیش گرفته است.
معاون بنیاد مستضعفان کشور نیز در این مراسم در سخنان کوتاهی گفت: مردم استان همواره نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در حمایت و محافظت از کشور و نظام جمهوری اسلامی داشته اند که اوج این حمایتها و رشادتها را در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد بوده ایم.
دکتر پیرعلی افزود: خدماتی که بنیاد مستضعفان به مردم و نیازمندان استان ایلام تاکنون ارائه داده است حق این مردم بوده و بنیاد هیچ گونه منتی بر مردم در این زمینه ندارد و باور داریم که حق مردم استان ایلام بسیار بیشتر از این رقم کمک ها است.
در این مراسم همچنین با توجه به حضور یکی از نیکوکاران ایوانی در این مراسم از طرف وی به ۱۸ زوج ایوانی که در مراسم حضور داشتند ۵ میلیون تومان و جمعا ۹۰ میلیون تومان کمک اهداء شد که اقدام این خیر و نیکوکار ایوانی مورد تحسین حاضرین قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1519
  • نویسنده : طلوع ایلام
  • ارسال توسط :
  • منبع : کمیته امداد امام خمینی ایلام
  • 1022 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0