تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
5

هدف گذاری تهیه ۳ هزار تبلت برای نیازمندان ایلامی به نیابت از ۳ هزار شهید استان

  • کد خبر : 1400
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
هدف گذاری تهیه ۳ هزار تبلت برای نیازمندان ایلامی به نیابت از ۳ هزار شهید استان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: با توجه به در پیش بودن کنگره گرامیداشت سه هزار شهید استان ،تهیه تبلت برای سه هزار دانش آموز نیازمند فاقد تبلت در این استان هدف گذاری شده است.


به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام، قنبر موسی نژاد در آیین اهدای ۳۵۴ دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند این استان که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان ، معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان و مدیران بانکهای ملی و سپه استان برگزار شد بیان کرد: برای تهیه این یک هزار و ۵۰ دستگاه تبلت و لپ تاپ بیش از ۶ میلیارد تومان هزینه شده است که در این زمینه موسسه عترت بوتراب و خیرین ارجمند مشارکت خوبی داشته اند.
وی با اشاره به اینکه امروز نیز ۳۵۴ دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شد گفت: در این زمینه نیز حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که بانکهای ملی و سپه در مجموع با اختصاص ۵میلیارد ریال با این نهاد درتهیه این دستگاهها مشارکت داشته اند که از این بانکها نهایت تقدیر و سپاس را داریم.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه هم اکنون حدود سه هزار دانش آموز مددجوی کمیته امداد فاقد لوازم کمک آموزشی هوشمند هستند گفت: از خیرین ارجمند استان و نیز دستگاههای اجرایی و بانکهای استان انتظار داریم با عمل به مسئولیت اجتماعی خود و احساس مسئولیت در این زمینه همچون بانکهای ملی و سپه در تهیه لوازم کمک آموزشی غیر حضوری برای دانش آموزان نیازمند استان کمیته امداد را همراهی نمایند.
موسی نژاد با بیان اینکه کمیته امداد دانش آموزان مددجو و نیازمند فاقد لوازم کمک آموزشی هوشمند را شناسایی کرده است گفت: هدف ما این است که بستری را فراهم کنیم که هیچ دانش آموز نیازمندی در این استان فاقد لوازم هوشمند کمک آموزشی نباشد و امیدواریم درآینده شاهد مشارکت مردم نیکوکار و دستگاههای اجرایی استان در این زمینه باشیم.
وی با بیان اینکه امروز نیز ۳۵۴ دستگاه تبلت با مشارکت بانکهای ملی و سپه بین دانش آموزان مددجوی استان توزیع شد گفت: این تعداد تبلت به نیابت از ۳۵۴ دانش آموز شهید استان بوده و با توجه به اینکه در آستانه برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان هستیم به نیابت از این سه هزار شهید استان تهیه تبلت برای سه هزار دانش آموز نیازمند فاقد تبلت در این استان هدف گذاری شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این مراسم در سخنانی با عنوان اینکه هم اکنون ۱۲ هزار دانش آموز در استان ایلام فاقد لوازم کمک آموزشی هوشمند هستند گفت: ازکمیته امداد استان ایلام بخاطر عزم جدی در زمینه تهیه این لوازم برای دانش اموزان ایلامی و فراهم نمودن بستر مشارکت دیگر دستگاهها در این زمینه نهایت تقدیر و سپاس را داریم.
دکتر مهردادی همچنین با تقدیر از بانکهای ملی و سپه در کمک به تهیه ۳۵۴ دستگاه تبلت که امروز بین دانش آموزان مددجوی کمیته امداد توزیع شد و همراهی خوب این بانکها با کمیته امداد افزود: از دیگر بانکها و دستگاههای اجرایی استان انتظار داریم در این امر نیک و بسیار ضروری مشارکت نمایند.
یاسمی مدیر امور شعب بانک ملی استان ایلام نیز در این آیین گفت: مشارکت بانک ملی درتهیه ۳۵۴ دستگاه تبلت که امروز توزیع شدند ۲۵۰ میلیون تومان بوده که به صورت بلاعوض در اختیار کمیته امداد استان قرار گرفته است.
وی افزود: عمل به مسئولیت اجتماعی ، مشارکت در کار نیک و همراهی با کمیته امداد در دستگیری از نیازمندان از برنامه های بانک ملی استان بوده که در آینده نیز استمرار خواهد داشت.
آئینی مدیر اموز شعب بانک سپه استان ایلام نیز که با اهدای ۲۵۰ میلیون تومان در تهیه تبلت برای دانش آموزان مددجوی کمیته امداد مشارکت داشته است نیز در این مراسم گفت:هدف بانک سپه در مشارکت در این امر خیر عمل کردن به مسئولیت اجتماعی خود و احساس مسئولیت در قبال نیازمندان این استان است.
وی ادامه داد: عمل به مسئولیت اجتماعی و مشارکت در دستگیری از نیازمندان یکی از سیاستهای بانک سپه استان بوده و در این زمینه چند سالی است که با کمیته امداد استان همکاری داریم.
آئینی با عنوان اینکه تهیه چند هزار دستگاه تبلت و وسیله کمک آموزشی و تحصیلی برای دانش آموزان ایلامی از عهده یک یا چند دستگاه ساخته نیست افزود: امیدواریم دستگاههای اجرایی گوناگون استان و مردم نیکوکار ایلامی نسبت به این موضوع احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1400

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0