تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

همکاری کمیته امداد و جهاد دانشگاهی ایلام در زمینه توسعه مشاغل دانش بنیان

  • کد خبر : 2114
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
همکاری کمیته امداد و جهاد دانشگاهی ایلام در زمینه توسعه مشاغل دانش بنیان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه خصوصاً در دوران پس از کرونا فشار اقتصادی بر قشر ضعیف و متوسط جامعه به ویژه جامعه مددجویی را بیشتر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام،رضا طاهری در دیدار رئیس و معاونین جهاد دانشگاهی استان ایلام بیان کرد: تلاش ما در کمیته امداد استان ایلام این است که از طریق برنامه های حمایتی،ایجاد اشتغال و توانمندسازی خانواده ها فشار ناشی از این مشکلات بر قشر مددجویان را کمتر کنیم.
وی افزود: در همین راستا ایجاد اشتغال برای خانواده ها از طریق برنامه های توانمندسازی یکی از برنامه های مهم کمیته امداد بوده که در چند سال اخیر از این طریق برای خانواده های مددجو شغل و درآمد باثبات ایجاد کنیم.
طاهری با بیان اینکه در سالهای اخیر بین کمیته امداد و جاد دانشگاهی همکاری های تنگاتنگی خصوصاً در زمینه های آموزشی وجود داشته است هم اکنون نیز ظرفیتهای بسیار مهمی در این دو دستگاه برای همکاری خصوصاً در زمینه های توانمندسازی و اشتغال زایی وجود دارد آمادگی داریم با امضای تفاهم نامه همکاری این ظرفیتها خصوصاً در زمینه های توسعه مشاغل دانش بنیان را عملیاتی کنیم.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: با توجه به اینکه در چند سال اخیر رویدادهایی با عنوان استارت آپ ویکند برای مددجویان دانش آموخته کمیته امداد برگزار شده است در این زمینه نیز آمادگی داریم از ظرفیت های خوب جهاد دانشگاهی ایلام در این زمینه استفاده کنیم.
رئیس جهاد دانشگاهی استان ایلام نیز در این نشست گفت: جهاد دانشگاهی ایلام دارای امکانات و تجربه های مناسب در زمینه آموزش و کارآفرینی است و ما در این مجموعه آمادگی داریم این تجربیات و امکانات را در راستای کمک به توانمندسازی خانواده ها در اختیار کمیته امداد قرار دهیم.
دکتر حسینی افزود: در بین دستگاههای اجرایی و خدمت رسانی که در این استان هست جهاد دانشگاهی بیشترین نوع تعامل و همکاری را با کمیته امداد دارد و ما همچنان آمادگی داریم در زمینه های گوناگون از جمله برگزاری رویدادهای استارت آپ و کارآفرینی،آموزش خانواده ها، راه اندازی کارگاه و موارد دیگر به صورت رایگان با کمیته امداد همکاری کنیم.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2114

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0