تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
5
‍ در جلسه دکتر فلاحی با کمیته احزاب شورای وحدت استان عنوان شد؛

وحدت و همگرایی همه نیروهای انقلابی حول توسعه استان / احزاب پرچمدار مبارزه با انحصارگرایی شوند و مسیر ایل‌بازان را ببندند

  • کد خبر : 1781
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
وحدت و همگرایی همه نیروهای انقلابی حول توسعه استان / احزاب پرچمدار مبارزه با انحصارگرایی شوند و مسیر ایل‌بازان را ببندند
جلسه هم‌اندیشی کمیته احزاب شورای وحدت استان ایلام شامل دبیران احزاب و تشکل‌های اصولگرا و انقلابی استان با سارا فلاحی نماینده مردم استان ایلام در محل دفتر این نماینده برگزار شد و حول مسائل استان و ترسیم چشم‌انداز توسعه آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام، دکتر فلاحی در این جلسه ضمن ارائه رئوس فعالیت‌ها و راهبردهای خویش جهت پیگیری مطالبات مردم استان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید بپذیریم که ایلام از ایلات مختلف تشکیل شده است اما این پذیرفتنی نیست که عده‌ای از چپ و راستِ سیاسی، برای منافع ایلی در اتاقهای فکرشان منافع استان را قربانی کنند. باید تلاش کنیم توسعه استان محور وحدت باشد نه منافع ایلی.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم خطاب به دبیران احزاب اصولگرا و انقلابی استان افزود: شما به عنوان احزاب که فعالیت شما یک کار توسعه‌یافته و مدرن است باید پرچمدار مبارزه با انحصارطلبی باشید و مسیر ایل‌بازان را ببندید.

وی تاکید کرد: همه ایلات استان دارای نخبگان و افرادی توانمند هستند و نباید شایستگان نادیده انگاشته شوند. ما با انحصارطلبی از هر نوع آن چه ایلی و چه سیاسی مخالفیم. متأسفانه در استان نخبه سوزی وجود دارد و در حال حاضر برخی از نیروها در تهران در حال تخریب یکدیگر هستند.

فلاحی گفت: رویکرد همه ما چه در دولت و چه در مجلس باید رویکرد شهید سلیمانی باشد که همواره گفتمان انقلاب را گسترده و وسیع تعریف می کرد و نمی‌گذاشت که کسی از قطار انقلاب پیاده شود لذا ما هم در استان باید در این راستا حرکت کنیم.

نماینده ایلام منویات و راهبردهای مقام معظم رهبری را نقشه راه مجلس و دولت عنوان کرد و گفت: ما باید در مسیر راهبردهای رهبر انقلاب حرکت کنیم.

وی در رابطه با موضوع تعیین استاندار ایلام که دغدغه اکثر احزاب بود گفت: ما استانداری می‌خواهیم که فردی توانمند و دارای رزومه قوی باشد نه کسی که بخواهد در ایلام برای خود رزومه‌ای دست و پا کند. کسی که به استان عرق داشته باشد و فرا ایلی و فراجناحی و انقلابی عمل کند.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه در هر دو جناح کشور افراد ناکارآمد وجود داشته اند و با عملکرد خود به کشور ضربه زده‌اند، خاطرنشان کرد: باید بر اساس گفتمان و منویات مقام معظم رهبری، از فرصت پیش آمده‌ی هم‌راستایی دولت و مجلس، بهترین استفاده را جهت خدمت به مردم و تبیین و تثبیت گفتمان انقلابی در جامعه کنیم و باید تاکید کنم که دولت سیزدهم در بحث خط نفوذی که شکل گرفته است هوشیار باشد و یک خانه تکانی اساسی داشته باشد.

فلاحی به دبیران احزاب و تشکل‌های شورای وحدت گفت: برای نجات استان دست یاری به سوی شما دراز می‌کنم و از شما می‌خواهم که هر جا دیدید در راه توسعه و اعتلای استان قصور و خطایی به عنوان نماینده مردم دارم، به من تذکر و پیشنهاد بدهید بنده نیز در حوزه مدیریت استان و در چارچوب وظایف قانونی خود تمام تلاشم را به کار می گیرم که افراد ناکارآمد روی کار نیایند.

گفتنی است هر کدام از دبیران احزاب و تشکل‌های اصولگرا و انقلابی استان در این جلسه به بیان دیدگاههای خود پرداختند و از کنشگری فعال و موثر نماینده ایلام در مجلس تقدیر کردند. شکل گیری مدیریت سالم و انقلابی در ایلام و ورود نیروهای توانمند ایلامی در وزارتخانه ها در راستای بالا رفتن ضریب نفوذ سیاسی استان ایلام و تلاش برای احیای اعتماد مردم در سایه کار و تلاش جهادی از اهم مطالبات نمایندگان احزاب بود که با نماینده ایلام مطرح کردند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0