تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان خبر داد؛

وضعیت مسکن همه مددجویان ایلامی امسال تعین تکلیف می شود

  • کد خبر : 1014
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
وضعیت مسکن همه مددجویان ایلامی امسال تعین تکلیف می شود
قنبر موسی نژاد:تا پایان امسال وضعیت مسکن همه مددجویان فاقد مسکن در این استان تعیین تکلیف می شود.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام با عنوان اینکه در سالهای اخیر بخش عمده ای از مشکلات مسکن مددجویان و نیازمندان این استان با همکاری این نهاد و دستگاهها‌ی دیگر برطرف شده است گفت: تا پایان امسال وضعیت مسکن همه مددجویان فاقد مسکن در این استان تعیین تکلیف می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قنبر موسی نژاد در نشست شورای مدیران این نهاد که به صورت ویدئو کنفرانس و مجازی با حضور مدیران شهرستانها برگزار شد بیان کرد: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده همه مددجویان فاقد مسکن و واجد شرایط که دارای زمین باشند صاحب مسکن می شوند.
وی افزود: در این زمینه تفاهم نامه هایی با استانداری و نیز دیگر دستگاهها به امضاء رسیده و برای خانواده هایی هم که فاقد زمین هستند نیز در حال رایزنی هستیم که بتوانیم آنها را نیز صاحب مسکن کنیم و لذا درمورد مددجویان فاقد زمین انتظار داریم دستگاههای متولی همکاری و تمهیدات لازم را برای تامین زمین به عمل آورند.
موسی نژاد تصریح کرد: با توجه به هم افزایی و مشارکت کمیته امداد ، بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان در شهرستانهای ملکشاهی و هلیلان خانواده های فاقد مسکن و دارای زمین از کمکهای بلاعوض ویژه ای برخوردار می گردند لذا تا پایان امسال صاحب مسکن خواهند شد.
وی با بیان اینکه مشکل عمده برای مسکن دار شدن خانواده های مددجو در این استان نداشتن زمین است تصریح کرد: علاوه بر شهرستانهای ملکشاهی و هلیلان، در سایر شهرستانها نیز تا پایان امسال فاقدین مسکن تعیین تکلیف می شوند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان در ادامه به موضوع اشتغال و توانمندسازی مددجویان اشاره کرد و گفت: اشتغال شاه بیت فعالیت های کمیته امداد است و هر خدمتی که به مددجویان ارائه می شود باید در راستای توانمندسازی آنان باشد و مهم ترین موضوع در زمینه توانمندسازی اشتغال و دست یافتن به درآمد پایدار برای خانواده های مورد حمایت است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1014

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0