تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام:

پرداخت بیش از ۳۰۴ میلیارد ریال ارزش افزوده به حساب امور مالیاتی ایلام

  • کد خبر : 2719
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
پرداخت بیش از ۳۰۴ میلیارد ریال ارزش افزوده به حساب امور مالیاتی ایلام
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از پرداخت 304 میلیارد و 982 میلیون ریال مالیات برارزش افزوده فروش محصولات بابت سال 1400 بصورت مستقیم و غیرمستقیم به حساب امورمالیاتی ایلام خبر داد

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛« روح اله نوریان» با بیان اینکه سال مالی ۱۴۰۰ این مبلغ به صورت مستقیم و غیر مستقیم به حساب امور مالیاتی استان ایلام واریز شده است، افزود: پرداخت اینگونه مالیات ها و ارزش افزوده صرف پروژه های عمرانی در سطح استان می شود.
وی با بیان اینکه از این مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال بصورت مستقیم و ۱۸۵ میلیارد ریال به صورت غیر مستقیم توسط پیمانکاران واریز شده است، اظهار داشت: مالیات بر ارزش افزوده فروش محصولات این واحد صنعتی در سال گذشته نزدیک به ۳۰۵ میلیارد ریال بوده که مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال آن به صورت مستقیم به حساب امور مالیاتی واریز و مابقی توسط پیمانکاران ارائه کننده خدمات این پالایشگاه پرداخت شده است.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه پرداخت اینگونه مالیات ها باعث رشد پروژه‌های عمرانی در اقصی نقاط استان می‌شود، تصریح کرد: شرکت پالایش گاز ایلام هر ساله با پرداخت مالیات و ارزش‌افزوده به رشد و توسعه استان کمک می کند.
نوریان با اشاره به اینکه در اجرای ماده ۱۷ قانون مالیات ارزش افزوده، این شرکت هرساله به حساب امور مالیاتی استان واریز می کند، گفت: در سه ماهه اول سال جاری نیزمالیات بر ارزش افزوده فروش محصولات تولیدی این پالایشگاه ۴۵ میلیارد و ۵۱۸ میلیون ریال بوده که به صورت مستقیم و غیر مستقیم به حساب امورمالیاتی ایلام واریز شده است.
نوریان از پرداخت ۳۸ میلیارد ریال بابت عوارض آلایندگی این واحد صنعتی در سال گذشته خبر داد و افزود: در سه ماه اول سال جاری نیز ۵ میلیارد ریال بابت عوارض آلایندگی به حساب سازمان امور مالیاتی استان واریز شده است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2719

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0