تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
6
با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام؛

پروژه ابرسانی به روستای داربید کرنی افتتاح شد

  • کد خبر : 1123
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
پروژه ابرسانی به روستای داربید کرنی افتتاح شد
پروژه ابرسانی به روستای داربید کرنی مرکز دهستان داربید بخش جزمان شهرستان هلیلان با حضور حجت الاسلام كريمي تبار نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام و جمعي از مديران و مسئولان محلي به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام، تيموري مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان با تاكيد بر اينكه تأمین آب پایدار و فشار مناسب شبکه از اهداف اصلی اجرای طرح‌های آب‌رسانی است، گفت : فقدان آب شرب پایدار از چالش های اصلی اهالی این روستا بود که با اجرای این پروژه این مشکل نیز برطرف شد.

وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه را بالغ بر ۷ میلیارد ریال برشمرد و افزود : براي به بهره برداري رسيدن اين پروژه پنج کیلومتر خط انتقال و ‌شبکه توزیع اجرا شده است .

در اين مراسم نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام و همچنين فرماندار شهرستان هليلان با تقدير از فعاليت هاي شركت آب و فاضلاب استان، از اهتمام ويژه اين مجموعه در راستاي خدمت به جامعه هدف و بر طرف نمودن مشكل كم آبي اين روستا قدرداني نمودند.

لازم به ذكر است روستای داربید کرنی مرکز دهستان داربید بخش جزمان شهرستان هلیلان با تعداد ۳۲ خانوار و جمعيت ۱۸۲ نفر به فاصله ۴۰کیلومتری از مرکز شهرستان واقع شده است .

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1123

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0