تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6

پروژه های بالای ۷۰ درصد در اولویت اتمام قرار دارند

  • کد خبر : 840
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸
پروژه های بالای ۷۰ درصد در اولویت اتمام قرار دارند
استاندار ایلام:ارائه عملکرد دولت تبیین خدمات نظام برای مردم است/تغییر اعتبار مسیر ایلام - دره شهر- آبدانان و دهلران از ردیف استانی به ملی/۴۴ پروژه مهم عمرانی استان در اولویت اتمام قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛ محمد نوذری چهارشنبه ۱۱ فروردین در نشست بررسی پروژه ها و طرح های اولویت دار استان که با حضور معاون امور عمرانی و دیگر دستگاه های مرتبط برگزار شد بر ضرورت جمع بندی و اعلام پروژه های اولویت دار استان به منظور برنامه ریزی جهت افتتاح و بهره برداری تا تیرماه ۱۴۰۰ تاکید کرد.

وی با بیان اینکه باید پروژه های شاخص دستگاهها مشخص گردد تا از محل بودجه استانی به آنها اعتبار تزریق شود، گفت: مدیران باید تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات ملی به کار گیرند تا بتوانیم پیش از پایان دولت طرح ها و پروژه های نیمه تمام استان را به سرانجام برسانیم.

دکتر نوذری با بیان اینکه خدمات موثری در دولت تدبیر و امید در استان انجام گرفته است، گفت: عملکرد دولت و نظام در هشت سال گذشته باید برای مردم تبیین شود تا اعتماد عمومی و روحیه امید در جامعه تقویت شود.

استاندار ایلام با اشاره به بهسازی و ایجاد راه‌های اصلی در استان، گفت: از گذشته تا قبل دولت یازدهم تنها ۳۵ کیلومتر بزرگراه در استان ایجاد شده بود که با تلاش و پیگیری دولت تدبیر و امید این مقدار به ۱۴۵ و تا پایان دولت نیز به ۲۰۰ کیلومتر افزایش می یابد.

وی بیان کرد: افزایش اعتبار اتصال ایلام به شبکه ریلی و تغییر اعتبار مسیر ایلام – دره شهر- آبدانان و دهلران از ردیف استانی به ملی نویدی است که می تواند ظرفیت های جدیدی را در استان ایجاد کند.

دکتر نوذری با بیان اینکه بر اساس شاخص های عملکردی اقدامات باید به صورت تعهدی انجام گیرد تا زمان نیز مدیریت شود، گفت: ۴۲ پروژه از دولتهای قبل و ۱۰۷ پروژه نیز در دولت تدبیر و امید شروع شده که دستگاهها باید از این تعداد پروژه های بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی را اعلام کنند تا در زمان باقیمانده تامین اعتبار و به بهره برداری برسند.

وی در پایان با عنوان این مطلب که ۴۴ پروژه مهم عمرانی استان در اولویت اتمام قرار دارند، گفت: برای اتمام این تعداد پروژه با ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار در استان وجود دارد که باید با تلاش و پیگیری تا پایان دولت به ثمر و بهره‌برداری برسند.

گفتنی است در این نشست طرح‌های دستگاههای راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و دانشگاه علوم پزشکی بررسی شد.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=840
  • نویسنده : طلوع ایلام
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری
  • 1130 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0