تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
16

پیام تبریک مدیریت امور شعب بانک ملی استان ایلام به مناسبت روز پاسدار و جانباز

  • کد خبر : 758
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹
پیام تبریک مدیریت امور شعب بانک ملی استان ایلام به مناسبت روز پاسدار و جانباز
مدیریت امور شعب بانک ملی استان در پیامی اعیاد سوم شعبان، ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار و چهارم شعبان ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز را تبریک گفت.

متن پیام طالب یاسمی به شرح زیر است:

ماه شعبان، ماه اعیادی باشکوه و  آسمانی است؛ ایامی  که با میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(س) آغاز می شود و شور و شعفی بی بدیل در دل و جانمان می پراکند.

سوم و چهارم شعبان المعظم، سالروز میلاد با سعادت بزرگ پاسدار دین و آزادگی، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، و بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) است که امام عارفان و مقتدای انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به میمنت  و پاسداشت این ایام خجسته از آنها به عنوان روز پاسدار و روز جانباز یاد نموده و این یادگار را در تاریخ اسلام و انقلاب به ودیعه گذاشت .

روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است و روز جانباز تجلی‌گر راستین ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند.

به راستی که جانبازان سرافراز ایران اسلامی با پیروی از اسوه وفاداری و ایثار، ابوالفضل العباس(ع)، جانفشان عرصه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گردیده اند و ایثارگران بزرگوار با تاسی از امام سجاد(ع)، سالها مقاومت وپایداری در راه هدف را به نمایش گذاشته و پیام آوران ایستادگی با سلاح معنویت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب شدند.

اینجانب اعیاد خجسته ماه پر خیر و برکت شعبان، روز پاسدار و جانباز را به همه پاسداران و جانبازان گرانقدر و خانواده های همیشه سرافراز شهداء که ترجمان بی بدیل جانفشانی و فداکاری در راه حفظ ارزشهای اسلام و انقلاب هستند را تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام، با بهره گیری از رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم .

طالب یاسمی

مدیریت امور شعب بانک ملی استان ایلام

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=758

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0