تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
9
در نشست هم اندیشی طرح ایران مهربان عنوان شد:

پیشتازی استان ایلام در جذب حامی برای ایتام و نیازمندان در سطح کشور/برنامه جذب ۱۲ هزار حامی تا پایان ماه رمضان

  • کد خبر : 1240
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
پیشتازی استان ایلام در جذب حامی برای ایتام و نیازمندان در سطح کشور/برنامه جذب ۱۲ هزار حامی تا پایان ماه رمضان
سومین نشست طرح ایران مهربان با موضوع جذب حامی برای کودکان یتیم و نیازمندان در ماه مبارک رمضان در محل اداره کل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام،سومین نشست طرح ایران مهربان با موضوع جذب حامی برای کودکان یتیم و نیازمندان استان در ماه مبارک رمضان با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین «ع» استان، مدیرکل کمیته امداد امداد امام خمینی«ره» استان و مدیران و فرماندهان استانی و شهرستانی این دو دستگاه بصورت ویدئو کنفرانس در محل اداره کل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در ابتدای این نشست گفت: طرح ایران مهربان با همکاری حوزه بسیج سپاه امیرالمومنین«ع» استان و کمیته امداد استان در ماه مبارک رمضان با هدف جذب ۱۲ هزار حامی برای کودکان یتیم و نیازمند استان به نیابت از ۳ هزار شهید استان آغاز شده است و خوشبختانه استان ایلام در اجرای این طرح پیشتاز دیگر استانهای کشور است.
قنبر موسی نژاد افزود: در این مدت با کار جهادی بسیجیان این استان و امدادگران کمیته امداد تا کنون بیش از ۶ هزار حامی برای ایتام استان جذب شده است و ۵۷ درصد برنامه هدف گذاری شده در این زمینه محقق شده است.
وی با عنوان اینکه در اجرای این طرح با کار جهادی و با بهره گیری از تفکر بسیجی اقدام بزرگی در این استان انجام گرفته است گفت: استان ایلام ، تاکنون در جایگاه نخست کشور در این زمینه قرار گرفته و همچنان در سطح کشور پیشتاز است.
موسی نژاد افزود: جذب این تعداد حامی نه تنها یک کار بزرگ جهادی است بلکه در عین حال ، یک کار تخصصی و سیستمی نیز صورت گرفته است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین«ع» استان ایلام نیز در این نشست گفت: انجام طرح ایران مهربان در استان ایلام به نیابت از ۳ هزار شهید استان که تحقق بخش عمده این کار در طول ماه مبارک رمضان به صورت جهادی و با تلاش شبانه روزی بسیجیان و امدادگران استان صورت گرفت که ابتدا تحقق آن دست نیافتنی به نظر می رسید اما خوشبختانه بصورت موفقیت آمیز اجراء شد.
سردار شاکرمی افزود: سپاه استان و حوزه بسیج با اینکه کارها و پروژه های گوناگون را در این مدت در دست اقدام و در مرحله انجام داشت اما انجام طرح ایران مهربان به نیابت از شهدای استان را در اولویت برنامه های خود قرار دادیم و همه تلاش خود را برای موفقیت حداکثری آن به کار گرفتیم.
وی با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان همچنان به صورت جدی در حال انجام است گفت: برنامه هدف گذاری سپاه و کمیته امداد این است که تا پایان ماه مبارک رمضان جذب حامی برای ایتام به رقم ۱۲ هزار حامی برسد.
شاکرمی در ادامه به همکاری های بین کمیته امداد و سپاه اشاره کرد و گفت: در سالهای اخیر در حوزه محرومیت زدایی پروژه های گوناگون با همکاری این دو دستگاه انجام گرفته که مهم ترین آنها در زمینه تأمین مسکن برای محرومان و نیازمندان بوده است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین«ع» استان ایلام تصریح کرد: امسال در حوزه تأمین مسکن برای مددجویان کمیته امداد در تلاش هستیم یک کار جهادی دیگری صورت بگیرد و نیاز مددجویان به مسکن در یک برنامه زمانی کوتاه مدت برطرف شود.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1240

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0