تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
9
فرمانده انتظامی استان ایلام:

کشف ۱۴ تن نهاده دامی قاچاق در ایلام

  • کد خبر : 1368
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۲۵
کشف ۱۴ تن نهاده دامی قاچاق در ایلام
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت : با تلاش کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی 14 تن نهاده دامی قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف شد .

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام،سردار “دلاور القاصی مهر” اظهار داشت : در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید داخل ، برخورد با افراد سودجو که در زمینه خرید ، دپو نهاده دامی قاچاق و خارج از شبکه توزیع فعالیت دارند، بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وي افزود : کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان در پی رصد و اشرافیت اطلاعاتی یک انبار دپوی نهاده دامی قاچاق در یکی از شهرستان های استان شناسایی و با هماهنگی های مقام قضائی در بازرسی از این انبار ، ۱۴ تن نهاده دامی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد : در این زمینه  یک متهم  دستگیر و جهت سیر ماحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی تصریح کرد : ارزش ریالی این محموله های کشف شده  طبق نظر کارشناسان ۲ میلیارد ۹۴۰  میلیون ریال تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از ماموریت های ذاتی پلیس امنیت اقتصادی ،مبارزه با مفاسد اقتصادی خصوصا قاچاق کالا و ارز است بیان داشت : نیروی انتظامی با قاطعیت با هرگونه قانون شکنی و اخلال در بازار برخورد خواهد کرد اجازه نخواهد داد قاچاقچیان کالا برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی جامعه را خدشه دار کنند.

سردار القاصی مهر از مردم خواست : در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی افراد هنجارشکن بلافاصله موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در استان از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ در میان بگذارند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1368

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0