تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
14
باحضور معاون وزیر راه وشهرسازی صورت گرفت

کلنگ زنی احداث ۵۰۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن استان ایلام    

  • کد خبر : 2623
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱
کلنگ زنی احداث ۵۰۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن استان ایلام    
احداث ۵۰۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن استان ایلام به صورت تجمیعی باحضورعلیرضافخاری معاون وزیر راه وشهرسازی ومدیرعامل سازمان ملی زمین به همراه اعضای هیات مدیره این سازمان ومدیر کل راه وشهرسازی استان کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛ علیرضافخاری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین ومسکن به همراه اعضای هیات مدیره ضمن سفر به استان ایلام وبازدید پروژه های نهضت ملی مسکن شهر ایلام و زمین‌های درنظر گرفته شده برای طرح مذکور به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان و شرکت درجلسه شورای تامین مسکن استان ایلام به ریاست استاندار، کلنگ احداث ۵۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن استان نیز بر زمین زدند.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در این مراسم گفت: با توجه به سهم در نظر گرفته شده وزارت راه و شهرسازی برای احداث واحدهای نهضت ملی مسکن در استان ایلام طی ۴ سال که میزان این سهم ۱۲۸۸۹ واحد می باشد ( ۸۰۰۰ واحد روستایی، ۱۶۸۷ واحد استیجاری، ۵۷۲۹ بخش خصوصی، ۴۲۹۶ باز سازی محلات فرسوده و ۱۲۸۸۹ واحد مسکن شهری که توسط راه و شهرسازی احداث خواهد شد) راه و شهرسازی استان ایلام با توجه به وضعیت توپوگرافی و کمبود زمین مناسب برای مسکن تا کنون خوب و قابل قبول عمل کرده به طوری که در مدت کمتر از یک سال امروز شاهد آغاز عملیات ۵۰۰۰ هزار واحد در استان ایلام هستیم در حالی که حدود ۲۴۰۰ واحد نیز با پیشرفت مناسب در حال اجرا می باشد.
علیرضا فخاری افزود: تعدادی زیادی از واحدها در شهر ایلام به روشهای نوین صنعتی در حال ساخت می باشند که این مهم چه به لحاظ زمانی و چه به لحاظ ایمنی فاکتور مهمی به شمار می رود.
عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در این این مراسم گفت: در استان ایلام ۳۸۳۸۵ مورد ثبت نام نهضت ملی مسکن داشته ایم که تا کنون ۸۱۳۸ مورد شرایط اولیه دریافت مسکن را داشته و از این تعداد ۵۸۱۰ مورد تایید نهایی شده اند.
بهادری خاطر نشان کرد به میزان مواردی که تایید نهایی شده و مبلغ آورده اولیه خود را واریز نمایند پروژه تعریف و به کارگذار معرفی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2623

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0