تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
10
در مراسم سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام «ره» عنوان شد:

گسترش فرهنگ مقاومت در بین ملتهای منطقه یکی از مهم ترین میراث‌های حضرت امام«ره» است

  • کد خبر : 1406
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
گسترش فرهنگ مقاومت در بین ملتهای منطقه یکی از مهم ترین میراث‌های حضرت امام«ره» است
سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایلام با حضور حجت الاسلام مرادبیگی رئیس حوزه های علمیه استان ایلام و تعدادی از مدیران کل و کارکنان دستگاههای اجرایی استان در محل اداره کل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام، حجت الاسلام مرادبیگی به عنوان سخنران این مراسم در سخنانی گفت: عشق و ارادت به بنیانگذار جمهوری اسلامی در چهار دهه گذشته روز به روز در جهان در حال گسترش بوده و هر ساله شاهد تأثیرگذاری بیشتر انقلاب اسلامی در جهان هستیم.
وی گسترش فرهنگ مقاومت و محورهای مقاومت در منطقه و جهان را از دیگر پیامدهای مهم انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی«ره» عنوان کرد و گفت: به حول و قوه الهی امروزه شاهد پیروزی های چشمگیر محور مقاومت در نقاط گوناگون جهان هستیم که همه اینها مدیون امام راحل و انقلاب اسلامی است.
مدیر حوزه های علمیه استان ایلام ولایت فقیه و حکومت اسلامی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی و ابتکارات امام راحل«ره» عنوان کرد و گفت: فرهنگ عاشورا و فرهنگ مهدویت که سابقه دور و درازی در بین مردم متدین ایران اسلامی دارد یکی از مهم ترین پشتوانه های ولایت فقیه در ایران است.
حجت الاسلام مرادبیگی با بیان اینکه ولی فقیه در طول بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب توانسته است نظام را از گردنه های سخت و دشوار و بحرانهای گوناگون عبور دهد گفت: هم اکنون و در شرایط فعلی هم با یک موضوع مهم با عنوان انتخابات ریاست جمهوری مواجه هستیم و آنچه که مورد تأکید مقام معظم رهبری است حضور حداکثری مردم است که از عموم مردم استان دعوت می کنیم در این انتخابات حضور پرشوری داشته باشند.
وی در ادامه تأسیس کمیته امداد امام خمینی«ره» در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی را از دیگر دستاوردهای مهم انقلاب عنوان کرد و گفت: این نهاد خدمت گذار در طول چند دهه از عمر خود توانسته خدمات بسیار ارزشمند و ماندگاری را به قشر نیازمند ارائه دهد و نقش مهمی در محرومیت زدایی از کشورمان داشته است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1406

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0