تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
4

‍ تشریح برنامه های شور عاطفه ها و نیازهای تحصیلی دانش آموزان ایلامی در شرایط کرونایی

  • کد خبر : 2018
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲
‍ تشریح برنامه های شور عاطفه ها و نیازهای تحصیلی دانش آموزان ایلامی در شرایط کرونایی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام ضمن تشریح برنامه های این نهاد در آستانه ماه مهر و شور عاطفه ها گفت:9500 دانش آموز و دانشجوی ایلامی نیازمند کمک هستند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام، قنبر موسی نژاد بیان کرد شور عاطفه ها امسال نیز همانند سالهای گذشته با همکاری کمیته امداد، صدا و سیما، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی و بسیج برگزار می شود.
وی افزود: شور عاطفه ها امسال با شعار «باهم مشق محبت بنویسیم» از تاریخ ۲۰ شهریورماه لغایت ۱۰ مهرماه برگزار و برنامه های متنوعی در این زمینه تدارک دیده شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه شورعاطفه ها در ۵۳ پایگاه ثابت و سیار و بیش از ۶۰ مرکز نیکوکاری برگزار می شود افزود: در صورت بازگشایی مدارس، تمهیدات برگزاری این جشن در ۹۳۳ مدرسه در سطح استان نیز اندیشیده شده است.
موسی نژاد با عنوان اینکه هدف عمده برگزاری شور عاطفه ها کمک به دانش آموزان نیازمند و خانواده های آنان است گفت: هم اکنون ۸ هزار و ۲۰۰دانش آموز و یکهزار و ۲۵۰ دانشجوی نیازمند در استان برای آغاز سال تحصیلی خود نیازمند دریافت کمک هستند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در شرایط کرونایی امسال نیز تحصیل دانش آموزان احتمالا به روش مجازی و غیرحضوری خواهد بود لذا عمده نیاز دانش اموزان و دانشجویان علاوه بر لوازم تحصیلی معمولی لوازم کمک آموزشی هوشمند بوده که بسیاری از دانش اموزان نیازمند استان فاقد این لوازم هستند لذا از خیرین و نیکوکاران در این زمینه درخواست کمک داریم.
وی با اشاره به روشهای جمع آوری و جذب کمکهای مردمی اعلام کرد علاوه بر ادارات و پایگاههای اداری ، مراکز نیکوکاری روشهای غیر حضوری برای جذب کمکهای مردمی نیز شامل شماره گیری،کد آنی پرداخت: #۰۸۴۱۸۸۷۷* و نیز شماره کارت: ۰۳۵۴ ۵۰۰۳ ۹۹۷۹ ۶۰۳۷ در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2018

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0