تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۴۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در ایلام

  • کد خبر : 2410
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۴۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در ایلام
استاندار ایلام گفت: در دهه فجر امسال ۲۴۳ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان در استان افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛«حسن بهرام‌نیا»در نشست خبری با خبرنگاران رسانه ها گفت: در حوزه عمرانی ۱۸۹ طرح و پروژه با اعتباری بالغ یک هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی، کل پروژه‌های اقتصادی قابل افتتاح در استان را ۵۴ طرح با اشتغالزایی یک هزار و ۸۹۰ نفر اعلام و افزود: برای این تعداد پروژه بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

استاندار ایلام، از آغاز عملیات اجرایی ۳۳ طرح و پروژه عمرانی در استان خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال ۱۵۶ طرح و پروژه عمرانی با بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در استان به بهره برداری می‌رسد.

بهرام‌نیا، با بیان اینکه در این ده روز ۱۷۹ طرح در حوزه شهری افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود، تصریح کرد: در دهه فجر امسال ۶۴ طرح و پروژه با بیش از ۱۳ میلیارد تومان اعتبار در حوزه روستایی استان افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی، پروژه‌های قابل افتتاح یا کلنگ‌زنی در استان را در حوزه‌های برق‌رسانی، راه، ورزش، آب و فاضلاب، گازرسانی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، عمران شهری و روستایی، نوسازی مدارس، مسکن مددجویان و اقدام مسکن ملی اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0