تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
12
مدیرکل تعزیرات استان ایلام:

سال گذشته ۶۱۰۰ پرونده تعزیراتی در استان تشکیل شده است

  • کد خبر : 3604
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
سال گذشته ۶۱۰۰ پرونده تعزیراتی در استان تشکیل شده است
مدیرکل سازمان تعزیرات استان گفت:در سال ۱۴۰۲ پرونده های تشکیل شده در حوزه های کالا و خدمات ، قاچاق کالا و ارز و بخش بهداشت و درمان و دارو بالغ بر ۶۱۰۰ مورد بوده است.

 

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛ محمدی در جمع اصحاب رسانه گفت : در سال ۱۴۰۲ سرجمع پرونده های تشکیل شده در حوزه های کالا و خدمات ، قاچاق کالا و ارز و بخش بهداشت و درمان و دارو بالغ بر ۶۱۰۰ مورد بوده است ، از این تعداد با احتساب پرونده های جا مانده از سال‌های قبل بالغ بر ۶۲۰۰ پرونده مختومه گردیده و راندمان کاری سازمان بیش از ۱۰۱ درصد بوده است .

مدیرکل سازمان تعزیرات استان متذکر شد : بیشترین پرونده وارده و تشکیل شده در این سازمان مربوط به حوزه کالا و خدمات با ۴۵۱۱ پرونده و بعد از آن حوزه قاچاق کالا و ارز با ۱۲۲۹ پرونده و در رده بعدی پرونده های حوزه بهداشت و درمان و دارو به تعداد ۳۷۹ مورد می باشد ،کل محکومیت مالی ذکر شده در رای های شعب تعزیرات برای تعداد بالغ بر ۶۲۰۰ پرونده مبلغی در حدود ۳۴۴ میلیارد تومان می باشد که به خزانه واریز می شود .
وی در این نشست در باب اهمیت عملکرد خبرنگاران گفت : وظیفه و عملکرد خبرنگاران و قضات تعزیرات تشابهاتی دارد ، هردو طیف در تلاش هستند واقعیت ها را کشف کرده و به جامعه منتقل کنند ، رسانه ها زوایای پنهان مسائل را به جامعه نشان داده و نور را به نقاط تاریک جامعه منتقل می کنند .

وی ادامه داد: رعایت دو اصل انصاف وعدالت  از شاخصه  های کار خبرنگار  است، نقد و بررسی اخبار  مهم ترین  کار یک خبرنگار است که باید خبر ها  را نقد و بررسی کند راهکار ارائه دهد.

محمدی با بیان این که خبرنگاران  نقد های سازنده  درجهت  رفع مشکلات  مردم داشته باشند ،تاکید کرد: امنیت شغلی رسانه ها بسیار اهمیت دارد ، وقتی یک روزنامه نگار وابستگی مالی به دستگاه های دولتی و حاکمیتی نداشته باشد راحت تر و با استقلال عمل بیشتر قلم فرسایی می کند .

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام حضور وقلم فرسایی رسانه دربحث پیروزی جبهه مقاومت وجنایت رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم غزه را ستود.
محمدی  در ادامه به  بحث زیر میزی  پزشکان  نيز اشاره کرد و گفت که با اين دسته از پزشکان برخورد شده است.
وی افزود: درسال گذشته دو موسسه غیر پزشکی دراستان تعطیل شد،و برخورد قانونی به عمل آمد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، به راه اندازی سامانه ۱۳۵ درسال جاری اشاره کرد و گفت: با را ه اندازي این سامانه مردم می توانند ازطريق اینترنت و يا حضوری شکایت خود را به این سازمان اعلام کنند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=3604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0