تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
250
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

رسانه ها نقش مهمی در جهاد تبیین دارند/ مدیران از ظرفیت‌های رسانه های استان استفاده کنند

  • کد خبر : 3352
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
رسانه ها نقش مهمی در جهاد تبیین دارند/ مدیران از ظرفیت‌های رسانه های استان استفاده کنند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره رسانه ها نقش مهمی در جهاد تبیین دارند، گفت: مدیران از ظرفیت‌های رسانه های استان استفاده کنند.

 

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛حجت الاسلام اله نور کریمی تبار در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات استان افزود: رسانه های استان در منافع استان پای کار  هستند، این وحدت و همدلی را  در اربعین و مرز مهران نشان دادند.

وی از زحمات اصحاب رسانه ایلام در آگاه بخشی به جامعه و تلاش برای توسعه استان قدردانی کرد و اظهار داشت: کسی که در رسانه کار می کنند، باید در برابر وجدان خود پاسخگو باشد و نباید به مسائل جامعه بی تفاوت باشد.

وی با اشاره به اینکه رسانه ای که در راستای براندازی  نظام باشد در استان ایلام نداریم اما اختلاف سلیقه وجود دارد، ادامه داد: دشمن به شدت کار می کند، ما هم برای آگاهی بخشی و دفاع از مظلوم کار کنیم و نقش رسانه ها بیشتر از سایرین است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه موضع گیری در برابر ظالم و دفاع و یاوری از مظلوم از وظایف رسانه ها است، تصریح کرد: برای اوکراین رسانه های غربی مظلوم نمایی کردند، در قصه فلسطین برعکس،کاملا دوگانگی رسانه های غربی مشهود است.

حجت الاسلام کریمی تبار تأکید کرد: وجدان های بیدار جامعه بشری حتی در خاک آمریکا در قضیه فلسطین خود را نشان داد و به خیابان ریختند، مردم دیگر فریب رسانه های غربی را نمی خورند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:صهیونیست ها حقوق انسانی برای دیگران قایل نیستند، حقوق بشر واژه ای است که به نفع خود استفاده می کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: سال هاست که این صهیونیست ها جنایات زیادی می کنند، باید دشمن را بشناسیم چرا که دشمن می خواهد جمهوری اسلامی نباشد، این ها دلسوز ما نیستند، می خواهند از احساسات جوانان ما سو استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری خوب دشمنان را شناختند، باید واقعیت های این دشمنان کودک کش را به جوانان و نوجوانان معرفی کنیم، اظهار داشت: رژیم صهیونسیتی آب، غذا و سوخت را به روی مردم غزه بست و دنیای غرب از این حرکت نسل کشی حمایت می کند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونسیتی فرصتی است که رسانه ها نسل جوان و نوجوان را از واقعیت های دشمنان ما آشنا کنند.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش گفت: چرا نماینده مجلس در استان ما یک بار حضور دارد؟ باید رسانه ها در انتخاب اصلح به مردم آگاهی بخشی کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه حذف قانون حق عملیاتی یکی از مسائلی است که باید اصلاح شود، افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید برای این موضوع مهم تلاش کنند تا عدالت اجتماعی رعایت شود.

وی با بیان اینکه هزینه های اربعین در استان ایلام باید شفاف سازی شود، این کار نیازمند کار تخصصی است، اظهار داشت: ایلام در بحث توسعه خیلی فاصله دارد، بیشتر استان ها راه آهن دارد ولی ایلام از این نعمت محروم است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=3352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0