تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
16

انتقاد امام جمعه ایلام از وضعیت پایانه‌های حمل‌ونقل

  • کد خبر : 3517
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
انتقاد امام جمعه ایلام از وضعیت پایانه‌های حمل‌ونقل
امام جمعه ایلام گفت: مشکل تردد مردم در ایلام جز ضعف مدیریت، توجیه دیگری ندارد و باید در زمینه حمل‌ونقل کار اساسی صورت گیرد و مسئولان استانی این مشکل را برطرف کنند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام به نقل از فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، مشکل تردد مردم استان را حاصل بی تدبیری مسئولین استان دانست و گفت: مشکل تردد مردم جز ضعف مدیریت استانی، توجیه دیگری ندارد.

وی افزود: یکی از مشکلات مردم ایلام، مشکل تردد آنان به نقاط دیگر است. در تردد با هواپیما مشکل داریم، اتوبوس که ابتدایی ترین وسیله رفت و آمد است نیز مشکل داریم و تاکنون مسئولان استانی نتوانسته اند این مشکل را برطرف کنند.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: دانشجو برای رفتن به دانشگاه و بیمار برای مراجعه به بیمارستان و سایر مردم برای کار اداری و سایر امورات مجبورند که به مرکز تردد داشته باشند و با این کمبودها با هزینه سنگین مواجه شوند که کار درستی نیست و مسئولان هر چه سریعتر این مشکل را حل کنند.

کریمی تبار اظهار کرد: تاکنون مسئولان استانی نتوانسته اند این مشکلات را برطرف کنند و برای حل این مشکل، لازم است که اقدامات مناسبی انجام و در زمینه حمل و نقل هوایی کار اساسی صورت گیرد که مردم به آسانی بتوانند برای رفت و آمد به سایر نقاط به ویژه مرکز کشور تردد داشته باشند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=3517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0