تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
149
رییس جمعیت هلال احمر درهمایش داوطلبان درایلام:

جمعیت هلال احمر پیگیر محکومیت جنایات اسرائیل در دادگاه‌های بین المللی است / آمادگی برای راه اندازی بیمارستان های صحرایی در غزه

  • کد خبر : 3392
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲
جمعیت هلال احمر پیگیر محکومیت جنایات اسرائیل در دادگاه‌های بین المللی است / آمادگی برای راه اندازی بیمارستان های صحرایی در غزه
رییس جمعیت هلال احمر گفت: این جمعیت در حال تدوین یک سند برای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، به منظور ارائه به دادگاه های عالی بین المللی است.

 

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام  «پیرحسین کولیوند» عصر سه شنبه در همایش گرامیداشت روز داوطلبان در استان ایلام اظهار کرد: رونوشتی از این شکوائیه برای جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ ۸۶ کشور به منظور تایید و امضا، ارسال شده است.

رییس جمعیت هلال احمر گفت:جمعیت هلال احمر ایران در سطح بین المللی برای کمک به مردم مظلوم غزه آماده بوده و در این راستا رایزنی هایی با رئیس فدراسیون و کمیته صلیب سرخ برای کمک به مردم غزه انحام شده است.

وی اظهار داشت:تاکنون ١٠ هزار تن انواع کمک های نقدی و غیرنقدی و دارویی برای کمک به مردم غزه جمع آوری شده است و جمعیت هلال احمر ایران آمادگی خود را برای راه اندازی بیمارستان های صحرایی در غزه اعلام کرده است.

رییس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه این جمعیت بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب حرکت می کند و در این راه از داوطلبان و مسئولان همراهی و یاری می طلبد، یادآور شد: داوطلبان جمعیت هلال احمر صبورانه و بدون هیچ دستمزد و چشمداشتی به نیازمندان و حادثه دیدگان خدمت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه نشان افتخار در دوران دفاع مقدس و اربعین بر گردن ایلامی‌ها است، گفت: مردم عراق از ایلامی‌ها به نیکی یاد می‌کنند.

کولیوند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سه هزار شهید استان ایلام خاطرنشان کرد: خانواده شهدا و ایثارگر الگوی داوطلبان جمعیت هلال احمر هستند.ا

این همایش با حضور مسئولان استان، جمعی از جمعیت داوطلبان و پدر داریوش رضایی نژاد از شهدای هسته ای برگزار و از فعالان این جمعیت تقدیر شد.

در پایان این آیین به ۷۰ زوج داوطلب جمعیت هلال احمر جهیزیه اهدا شد.

 

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=3392
  • نویسنده : علی خان حاتمی
  • ارسال توسط :
  • منبع : طلوع ایلام
  • 829 بازدید
  • يک دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1