تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
9
استاندار ایلام:

امید آن دارم که در سفره امسال خانواده های ایلامی «سلامتی» سین اصلی باشد/در سال جدید با همراهی و همدلی مردم و مسئولان بر کرونا غلبه خواهیم کرد

  • کد خبر : 780
  • ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
امید آن دارم که در سفره امسال خانواده های ایلامی «سلامتی» سین اصلی باشد/در سال جدید با همراهی و همدلی مردم و مسئولان بر کرونا غلبه خواهیم کرد
استاندار ایلام در پیامی سال جدید را تبریک گفت.

متن پیام دکتر محمد نوذری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

نوروز، ارمغان زندگی نو و بهار، لبخند شیرین خدا و یکی از باشکوه ترین جلوه های بی بدیل خلقت در عالم هستی است که نشان از عظمت و جلال خالق یکتا دارد.

آن هنگام که نجوای «یا مقلب القلوب و الابصار» چشم و دل انسان را به نسیم مهر الهی می نوازد و مشام جان را پر از عطر خدا می کند، حال و دل ما به لطف ربّ الکریم، به «احسن الحال» دگرگون می سازد تا کام جان را به نام نامی دوستِ شیرین گرداند.

سال ۱۳۹۹ با همه فرار و فرودهایش به پایان رسید و سال ۱۴۰۰ در حالی شروع می شود که بیش از یک سال است که جهان درگیر یک ویروس مرگبار بنام کرونا گردیده و در این بین شاهد صحنه هالی تلخ و غم انگیزی از فوت هم وطنان و هم استانی های عزیز بوده‌ایم.

و امسال نیز با توجه به شرایط خاص و شیوع بیماری کرونا باید همچنان با ماندن در خانه و پرهیز از سفر و دید و بازدیدهای نوروزی، از این تهدید و بحران به سلامت عبور کنیم و به فضل الهی بهارهای آینده را در کنار خانواده و عزیزان خود به خوبی و با سلامتی سپری نمائیم.

اگرچه ما ایلامی‌ها به مهمان نوازی مشهور هستیم اما در این شرایط و با توجه به گردش ویروس جهش یافته انگلیسی در کشور و استان هیچ گونه برنامه ای برای پذیرایی از مسافران نوروزی تدارک دیده نشده است.

در اینجا لازم می دانم ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان کرونا که عزیزانشان را از دست داده اند، از تلاش مجموعه اعضای ستاد استانی مبارزه با کرونا به ویژه کادر پزشکی و درمانی، سپاه و بسیج، مجموعه نیروی انتظامی، ارتش، دستگاه های نظارتی و قضایی و امنیتی، نماینده محترم ولی فقیه در استان و ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران، دستگاه های امداد رسان و خدماتی، دستگاه های اجرایی، اصحاب رسانه و صدا و سیما و … که درصف مقدم این نبرد نابرابر بوده‌اند تشکر نمایم.

همچنین ضمن تقدیر از همراهی خوب و متعهدانه مردم صبور استان در رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا در ادامه تقاضا داشته باشم برای مهار کرونا و حفظ جان و سلامتی خود و جامعه کماکان همه ما مردم و مسئولان در اجرای دستورالعمل ها و رعایت پروتکل های بهداشتی، سفر نرفتن، عدم حضور در اجتماعات، فاصله گذاری اجتماعی، عدم چادر زدن و … اهتمام جدی داشته باشیم.

و اما آنچه که در سال پیش رو اهتمام جدی مسئولان و همراهی مردم را بیش از پیش می طلبد مهار کرونا، برگزاری باشکوه انتخابات و تداوم راه توسعه ای استان است که انشاالله به حول و قوه الهی و نظر به وحدت و همدلی بی بدیلی که در استان وجود دارد این مهم قابل تحقق و دست یافتنی است.

در پایان با تبریک حلول سال ۱۴۰۰ هجری خورشیدی و اعیاد شعبانیه از درگاه ایزد منان سالی توام با سلامتی بهروزی و توفیق برای ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم شریف و عزیز ایلام خواستارم و امید آن دارم که در سفره امسال خانواده های ایلامی «سلامتی» سین اصلی باشد.

محمد نوذری
استاندار ایلام

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=780

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0