تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
10

تحویل و اهدای ۱۱۰۰ رأس دام قربانی به قربانگاه های کمیته امداد استان ایلام

  • کد خبر : 1769
  • ۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
تحویل و اهدای ۱۱۰۰ رأس دام قربانی به قربانگاه های کمیته امداد استان ایلام
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام از تحویل و اهدای هزار و صد رأس دام قربانی به قربانگاه های کمیته امداد تا ظهر امروز توسط مردم نیکوکار این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام، قنبر موسی نژاد در سفر به شهرستان دره شهر و در گفتگو با تعدادی از خبرنگاران که در محل قربانگاه دره شهر برگزار شد بیان کرد: از آنجایی اهدای نذورات قربانی به قربانگاهها و دفاتر کمیته امداد ادامه دارد پیش بینی می شود این نذورات به بیش از هزار و ۵۰۰ رأس دام برسد.
وی با بیان اینکه کمیته امداد هر ساله در عید قربان اقدام به جمع آوری ، ذبح و توزیع نذورات قربانی مردم نیکوکار استان می کند تصریح کرد: امسال نیز راه اندازی این تعداد قربانگاه با حضور کارشناسان شبکه های بهداشت استان و دانشگاه علوم پزشکی و زیر نظر مراکز دامپزشکی استان فعالیت خواهند کرد و هدف کمیته امداد این است بستر و فضای مناسبی را فراهم کند تا مردم نیکوکار استان نذورات قربانی خود را برای توزیع در بین نیازمندان در اختیار این قربانگاهها و یا دفاتر کمیته امداد نمایند.
موسی نزاد با بیان اینکه کمیته امداد از قبل خانواده های محروم و با میزان فقر بالا را شناسایی کرده است گفت: نذورات قربانی مردم بلافاصله پس از ذبح و بسته بندی بین نیازمندان این استان توزیع می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در پایان با بیان اینکه امسال یک رویداد فرهنگی بزرگ و کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان برگزار می شود درخواست ما این است مردم به نیابت از شهدا نذورات قربانی خود را اهداء کنند تا هم ادای دینی نسبت به سه هزار شهید استان صورت گیرد و هم اینکه خانواده های نیازمند استان بتوانند از کمک ها و نذورات مردم نوع دوست استان بهره گیری کنند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0