تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
5
استاندار ایلام:

ترویج فرهنگ نماز در ادارات یک الزام قانونی و واجب شرعی است

  • کد خبر : 1120
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
ترویج فرهنگ نماز در ادارات یک الزام قانونی و واجب شرعی است
استاندار ایلام گفت: ترویج فرهنگ نماز در ادارات یک الزام قانونی و واجب شرعی است.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام ،محمد نوذری درستاد اقامه نماز استان که با ریاست نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام برگزار شد، اظهار داشت: همه دستگاهها موظفند آیین نامه تشکیل شورای اقامه نماز استان و شهرستان ها که به تازگی ابلاغ شده را اجرا کنند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ نماز در ادارات یک الزام قانونی و واجب شرعی است، افزود: همه دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان در این امر مشارکت کرده و پای کار باشند.
استاندار ایلام با بیان اینکه مدیران باید متولی و الگو در برگزاری نماز در ادارات باشند، خواستار ترویج فرهنگ نماز در سطح جامعه و در محیط های اداری شد.
وی با بیان اینکه آیین نامه جدید شورای اقامه نماز به ادارات ابلاغ شده، ابراز داشت: اعتبار و بودجه خوبی برای مکانهای مذهبی در نظر گرفته شده و تکمیل این مکانها متناسب با پیشرفت فیزیکی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
محمد نوذری با بیان اینکه مسئولیت بحث نماز در سطح ادارات و دستگاه های اجرایی برعهده مدیران است، ابراز کرد: شورای اقامه نماز در آیین نامه جدید دارای ساختار جدیدی است که پیشنهاد می شود معاونت های اداری مالی دستگاه های اجرایی هم در  بحث سخت افزاری و هم در موضوع نرم افزاری مسئول پیگیری امورات مرتبط با بحث ترویج فرهنگ نماز در ادارت باشند.
وی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری ۲ ارزیابی شامل ارزیابی پایان سال دستگاه های اجرایی و طرح شهید رجایی انجام می شود، ابراز کرد: در این دو ارزیابی بر اساس شاخص های مختلف ابلاغی، ۳ دستگاه اجرایی برتر در حوزه نماز را معرفی می کنیم و امید است که دستگاه های اجرایی  بیش از گذشته اقامه نماز را مورد توجه قرار دهند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1120

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0