تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
6

تشکیل تیم بازرسی کاهش مصرف برق در ادارات استان

  • کد خبر : 1371
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۱۳
تشکیل تیم بازرسی کاهش مصرف برق در ادارات استان
مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام از تشکیل تیم بازرسی کاهش مصرف برق در ادارات استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛«آیت قیصربیگی» در نشست مدیریت بحران استان با موضوع ارائه راهکارها برای کاهش مصرف برق در ادارات و دستگاه‌های  اجرایی استان، اظهار کرد: مشکلاتی که امروز صنعت برق با آنها دست و پنجه نرم می‌کند، غیرقابل انکار است اما مردم در نهایت برق می‌خواهند و باید برای حل این مشکل تمهیدات لازم اندیشیده شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام تغییر ساعت اداری که هم اکنون در مناطق گرمسیری اعمال می‌شود  و از ابتدای تیر در مناطق سردسیری نیز اعمال خواهد شد را از جمله کارهای خوب برای مدیریت مصرف برق عنوان  و تاکید کرد: مدیران ما در زیر کولرهای گازی نمی‌توانند برای حل مشکل برق تصمیم بگیرند بلکه خود باید پیشقدم باشند و مجموعه‌های تحت مدیریت را در این باره مدیریت کنند.

قیصربیگی از تشکیل تیم بازرسی از ادارات به منظور پایش مصرف برق در روزهای آینده خبر داد و گفت: این تیم با حضور مدیریت بحران، حراست و بازرسی استانداری به همراه کارشناس شرکت توزیع نیروی برق استان در مرکز و بصورت متناظر در شهرستان ها با محوریت فرمانداری ها تشکیل می شود و بصورت سرزده کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق را در ادارات استان دنبال خواهد کرد.

وی کاهش ۵۰ درصدی برق مصرفی در ادارات استان را ضروری و امکان پذیر دانست و تاکید کرد: در این شرایط استفاده از وسایل پرمصرف چون اسپلیت و کولرگازی در ادارات ممنوع شده است و ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند برای تامین برق در ۲ ساعت اوج مصرف از ژنراتور استفاده کنند.

وی افزود: در این شرایط ادارات بایست در جهت صرفه جویی و رفع مشکل برق پیش قدم شوند و با کاهش مصرف فرصت استفاده بیشتر مردم از این نعمت را فراهم نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام با تاکید بر اینکه بیمارستان‌ها و خانه‌های مردم برای تامین برق در شرایط اضطراری در اولویت قرار دارند ، تصریح کرد: خط قرمز ما مردم و بیمارانی است که حیاتشان به برق وابسته است.

وی در ادامه بر ضرورت برخورد با رمز ارزها بعنوان یکی از مهمترین راهبرد ها در کاهش مصرف برق تاکید کرد و گفت: در اینجا لازم است مردم و رسانه ها در شناسایی این مراکز با شرکت توزیع برق استان همکاری کنند.

قیصربیگی با اشاره به در پیش بودن انتخابات و لزوم انجام تمهیدات لازم در تامین برق در این روز تصریح کرد: باید از قبل ملاحظات لازم برای تامین برق در تمام شعبه‌ها اندیشیده شود و در این راستا به تمامی فرمانداری ها تاکید شده است که نسبت به آماده سازی ژنراتور اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1371
  • نویسنده : مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام:
  • ارسال توسط :
  • منبع : طلوع ایلام
  • 1153 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0