تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
8

جمعیت تحت پوشش خدمات دفع بهداشتی فاضلاب در استان ایلام به ۵۸ درصد افزایش  یافت

  • کد خبر : 2080
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶
جمعیت تحت پوشش خدمات دفع بهداشتی فاضلاب در استان ایلام به ۵۸ درصد افزایش  یافت
مدیرعامل شرکت آبفا ایلام گفت: با نصب 4902 فقره انشعاب فاضلاب در شهرستان های استان در سال گذشته، جمعیت تحت پوشش خدمات فاضلاب در استان ایلام به۳۲۰ هزار نفر افزایش پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام،دکتر نوراله تیموری با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به فعالیت های که در حوزه نصب انشعابات فاضلاب صورت گرفته، هم اکنون جمعیت تحت پوشش خدمات دفع بهداشتی فاضلاب در استان ایلام به ۵۸ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه توسعه شبکه فاضلاب با جدیت در دستور کار است، افزود: مهمترین فعالیت عمرانی این شرکت در بحث فاضلاب در سال گذشته شامل؛ اجرای ۲۶ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرهای استان (ایلام، ایوان، سرابله، مهران، دره شهر و دهلران)، ادامه عملیات اجرای  ارتقاء فرایند تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام، نصب ۴۹۰۲ فقره انشعاب فاضلاب در شهرهای استان می باشد.

وی یادآور شد: پایش پارامترهای کیفی فاضلاب ورودی و پساب خروجی تصفیه خانه های فاضلاب شهرهای بطور مستمر انجام می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شاخص های اجرای پروژه های فاضلاب، مطالعات اجرای طرح جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در شهرهای چوار، ملکشاهی، آبدانان انجام  و اجرای شبکه فاضلاب روستای ارمو و شباب نیز در حال اجرا است.

تیموری در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه سیستم فاضلاب در ارتقاء سلامت عمومی و صیانت از منابع ارزشمند روان آبها و سفره های زیر زمینی، گفت: با وجود هزینه های بالای، اجرای شبکه های جمع آوری و انتقال فاضلاب ، پروژه های فاضلاب در بخش های  مختلف فعال بوده و با وجود نارسایی در بخشهای اعتباری که امری معمول می باشد، بخش خصوصی اجازه تعطیلی عملیات کاری پروژه ها را نداشته است.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام گفت: تخصیص به موقع  بودجه و اعتبارات قطعا نگاه و عزم جدی تر در افزایش سرعت اجرای طرح های جمع آوری، انتقال و دفع بهداشتی فاضلاب را در پی خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2080
  • نویسنده : طلوع ایلام
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی آب و فاضلاب استان
  • 1018 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0