تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
3

دیدار مسئولان سازمان بازرسی استان با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام

  • کد خبر : 2165
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
دیدار مسئولان سازمان بازرسی استان با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام
رئیس سازمان بازرسی استان و هیات همراه با مدیر عامل، معاونین و مدیران ستادی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در این دیدار گزارشی از وضعیت آب استان، نحوه تامین و توزیع آب شرب، طرح‌ها و پروژه‌های آبرسانی در حال اجرا و چالش های پیش روی شرکت ارائه نمود.

دکتر نوراله تیموری با بیان اینکه کاهش ۴۵ درصدی نزولات جوی در سال گذشته و شیوع ویروس کرونا، افزایش ۳۰ درصدی آب را در پی داشته است، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و تلاش جهادی در مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان، شرایط آبی استان نسبت به سالهای گذشته ۸۰ درصد بهبود یافته است.

وی بابیان اینکه بهبود شرایط آبی در شهر ایلام نسبت به ۲۰ سال گذشته بی سابقه بوده است، افزود: خوشبختانه با تمهیدات لازم و اجرای طرح های ضربتی؛ اهم مشکلات آب شرب شهر ایلام مرتفع شده است و هم اکنون با کمترین چالش و گلایه های مردمی روبرو هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با اشاره به اینکه پنج محله در شهر ایلام از دیرباز دارای تنش آبی بودند و در برخی از محلات با تانکر آبرسانی می شد، بیان داشت: با بررسی های دقیق و کارشناسی، مدیریت فشار شبکه توزیع آب، رفع چندین شکستگی بزرگ در خط انتقال آب سطح شهر ایلام که حدود ۱۰۰ لیتر بر ثانیه هدر رفت آب داشتند، باعث شد کمبود و افت فشار آب در این محله ها رفع گردد.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت برداشت آب از سد ایلام در سال‌جاری، یادآور شد: برای تحقق این امر مهم، ظرف سه هفته مجوزات لازم اخذ و اعتبار مورد نیاز تامین و طی یک اقدام ضربتی، کارشناسی و با بهره گیری از توان بومی استان؛ افزایش ظرفیت آب سد به  شهر ایلام از۴۸۰لیتر بر ثانیه به ۶۳۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافته است و در تلاش هستیم تا ظرفیت را به بیش از ۷۰۰ لیتر بر ثانیه برسانیم.

«نوراله تیموری» با بیان اینکه در راستای تکریم مردم و پاسخگویی به مشترکین، سامانه ۱۲۲ این شرکت از دو خط به ۳۲ خط افزایش یافته و بصورت همزمان از طریق شرکت آب و فاضلاب کشور نیز تحت نظارت و کنترل است، ادامه داد: قبلاً روزانه تماس مردمی زیادی  در خصوص مشکلات مختلف با این سامانه داشته ایم که به خاطر رفع مشکلات آبی در سطح شهر ایلام، این میزان تماس هم اکنون تقریباً در برخی روزها به حد صفر رسیده است.

وی با اشاره به مشکل آب شرب شهرستان ملکشاهی تصریح کرد: پروژه انتقال آب از سد ایلام به ملکشاهی در سال ۱۳۹۱ آغاز شده که تا سال ۹۸ کل بودجه تخصیصی به این پروژه، ۲۸ میلیارد تومان بوده است.

 وی با بیان اینکه حضور بازرسی در شرکت منشا خیر و برکت است گفت:  فعالیت های سازمان بازرسی، بهترین مشاور برای مدیریت است.
وی تاکید کرد : قطعا کار در اینجا بدون چالش نیست و ایرادات سازمان بازرسی را نه تنها تهدید محسوب نمی کنیم بلکه این امر را فرصتی دانسته تا برای ترمیم نقاط ضعف شرکت اقدام نماییم که حاصل آن ارتقا خدمات شرکت به مردم می شود.

دکتر تیموری، سازمان بازرسی را بازوی حرکتی شرکت آبفا برشمرد و  تاکید نمود: اگر این بازرسی ها مرتب و منظم باشد باعث افزایش سطح آگاهی همکاران با قوانین می شود و با انجام  بازرسی است که ما می دانیم در چه سطحی هستیم و چه فعالیت های باید برای ارتقا خدماتمان انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0