تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
8

۳۸ هزار و ۵۵۰ شهروند ایوانی واجد شرایط رای هستند

  • کد خبر : 1479
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
۳۸ هزار و ۵۵۰ شهروند ایوانی واجد شرایط رای هستند
فرماندار ایوان گفت: ۳۸ هزار و ۵۵۰ نفر در این شهرستان در انتخابات امسال واجد شرایط رای هستند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام،امید علی سبزی “؛فرماندار ایوان گفت:: ۳۸ هزار و ۵۵۰ نفر در این شهرستان در انتخابات امسال واجد شرایط رای هستنداز این تعداد افراد واجد شرایط رای ۱۹ هزار و ۲۳۵ نفر مرد و ۱۹ هزار و ۳۲۳ نفر را زنان تشکیل می دهند.

وی افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا  هم‌زمان با سراسر کشور ، در این شهرستان اندیشیده شده و  ۹۵ شعبه رای‌ تدارک شده که از این تعداد ۸۹ صندوق ثابت و ۶ صندوق سیار است.
فرماندار ایوان یادآور شد: ۲ نوع هیات اجرایی ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا در ایوان با ۱۷ معتمد و هفت عضو اداری فعال هستند.
سبزی تاکید کرد: در هیات اجرایی ریاست جمهوری ۹ معتمد و چهار عضو اداری و در هیات اجرایی شورای شهر و روستا ایوان هشت معتمد و سه عضو اداری فعال هستند همچنین بخش های مرکزی و زرنه برای فراهم آوردن زمینه برگزاری انتخابات شورای های اسلامی روستاها هیات های اجرایی جداگانه دارند.
وی اضافه کرد: دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در این شهرستان در آستانه گام دوم انقلاب اسلامی رعایت قانون و اصل بی‌طرفی را سرلوحه کار خود قرار داده و از هیچ کوششی برای صیانت از آرای مردم دریغ ندارند.
فرماندار ایوان افزود: حضور هوشمندانه مردم در انتخابات توطئه‌های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی می‌کند و برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان نظام جمهوری اسلامی می‌افزاید.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0