تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
5
در دیدار سارا فلاحی با وزیر راه و شهرسازی مصوب شد؛

آغاز عملیات زیرسازی راه آهن ایلام از ابتدای سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 3024
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
آغاز عملیات زیرسازی راه آهن ایلام از ابتدای سال ۱۴۰۲
سارا فلاحی نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر راه و شهرسازی پیگیر تازه ترین مطالبات مردم استان در این حوزه شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛در خصوص درخواست «سارا فلاحی» نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی جهت تامین اعتبار پروژه راه آهن ایلام، بذرپاش دستور داد که عملیات زیرسازی قطعه ایلام به اسلام آباد که در مرحله تجهیز کارگاه است از ابتدای سال ۱۴۰۲ آغاز شود و اعتبار مورد نیاز آن تامین شود.

وزیر راه در خصوص درخواست دکتر فلاحی جهت پرداخت مطالبات پیمانکارانی که در ایام اربعین بدون بودجه و اعتبار در استان کار کرده اند، به رئیس سازمان راهداری و امور حمل و نقل کشور دستور مساعدت و حل شدن هر چه سریع‌تر این مسأله را داد.

فلاحی از وزیر راه و شهرسازی درخواست تأمین قیر مورد نیاز جهت آسفالت بافت های فرسوده حوزه انتخابیه کرد که دکتر بذرپاش به شرکت بازآفرینی شهری ایران دستور داد در نقاط هدف مساعدت شود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص درخواست ارتقا و بهسازی محور روستایی بخش گچی در شهرستان ملکشاهی به سازمان راهداری و امور حمل و نقل دستور داد از طریق سهمیه قیر مساعدت شود.

مطالبه دیگر فلاحی، اجرایی شدن دستور وزیر سابق مبنی بر تأمین اعتبار اجرای پروژه های راههای مواصلاتی حوزه انتخابیه بود که وزیر دستور  بررسی و اجرایی شدن دستور مذکور را داد.
وزیر راه و شهرسازی در رابطه با درخواست نماینده ایلام مبنی بر ایجاد مرکز لجستیک در مهران که قبلا نیز توسط مدیر کل راه و شهرسازی استان درخواست شده بود آن را طرح خوبی عنوان کرد و دستور داد این طرح آماده و ارائه شود تا به مرحله اجرایی برسد.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=3024

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0