تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5
استاندار ایلام:

اتوبوس ها تنها با نرخ مصوب تعیین شده حق دارند مسافران را به مبدا منتقل کنند/نظم و انضباط خاصی در پایانه مسافربری برکت برقرار است/نقش آفرینی سپاه در امور اربعین‌ شایسته تقدیر است

  • کد خبر : 2822
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
اتوبوس ها تنها با نرخ مصوب تعیین شده حق دارند مسافران را به مبدا منتقل کنند/نظم و انضباط خاصی در پایانه مسافربری برکت برقرار است/نقش آفرینی سپاه در امور اربعین‌ شایسته تقدیر است
استاندار ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز جمعه ۲۵ شهریور بصورت میدانی از بخش های مختلف پایانه برکت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛استاندار ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز جمعه ۲۵ شهریور بصورت میدانی از بخش های مختلف پایانه برکت بازدید کرد.

استاندار ایلام در این بازدید بر نظافت و فعالیت مستمر تیم های خدمات شهری مستقر در این پایانه تاکید کرد و گفت: به دلیل تراکم بالای جمعیت در این پایانه باید بصورت مستمر نظافت و پاکسازی در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اتوبوس ها تنها با نرخ مصوب تعیین شده حق دارند مسافران را به مبدا منتقل کنند، گفت: برای نظارت بر این مهم تیمی متشکل از بازرسی، تعزیرات و حمل و نقل جاده‌ای مستقر شده و بصورت مستمر نظارت می کنند.

دکتر بهرام نیا با اشاره به اینکه طی بازدید انجام شده امروز نظم و انضباط خاص و رضایت بخشی در این پایانه حاکم است، اضافه کرد: با رایزنی های انجام شده هم اکنون ۲۰۰ ون از وزارت کشور برای سهولت و تسریع در انتقال زوار به پایانه اعزام شده و در حال انتقال زوار هستند.

رییس ستاد اربعین استان ایلام از همه دست اندرکارانی که در تسهیل و تسریع انتقال زوار نقش دارند تشکر و قدردانی کرد و گفت: یکی از بخش های فعال در اربعین که نقش بسیار خوبی را ایفا کرد سپاه امیرالمومنین ( ع ) بود که در همه زمینه‌های رفاهی و خدمت رسانی خوب عمل کرده است.

وی تصریح نمود: سپاه در تأمین تامین آب خنک، پخت غذا و انتقال زوار به مبدا و ناوگان نفش خوبی را ایفا کردند و در بحث دارو و درمان و خدمت بهداشتی نیز به خوبی وارد عمل شدند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2822

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0