تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
7

اجرا و استقرار سامانه تحت وب اطلاعات مکانی(GIS)  در شهرستان چرداول

  • کد خبر : 2135
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
اجرا و استقرار سامانه تحت وب اطلاعات مکانی(GIS)  در شهرستان چرداول
معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: مراحل اجراي طرح پایولت استقرار سیستم‌های اطلاعات مکانی (GIS) در شهرستان چرداول  با پیشرفت 90 درصدی در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام، مهندس ولی ملکیان در بازدید میدانی از مراحل اجراي طرح پایولت استقرار سیستم‌های اطلاعات مکانی (GIS) در شهرستان چرداول و با بیان پیشرفت ۹۰ درصدی این طرح بیان داشت: با هدف بهره گیری از علم روز در تصمیم گیری های حساس بخش آب و فاضلاب در سطح استان ، شرکت آبفا از یک سال قبل با پیگیری و حمایت های مدیریت محترم عامل شرکت  اقدام به راه اندازی و استقرار سامانه های اطلاعات مکانی در سطح استان نموده است و در این مسیر همسو با برنامه ها و اهداف بلند مدت این حوزه ، اقدام به انتخاب یکی از شهرستانهای استان بعنوان پایلوت جهت استقرار کامل بخش های مختلف Gis در این بخش از جغرافیای استان نمود ، لذا  شهرستان چرداول به دلیل دارا بودن  آیتم های مدنظر این معاونت انتخاب گردیده شد که خوشبختانه با توجه به دیدگاه علمی و مثبت موجود در بین پرسنل و مدیریت آبفا شهرستان چرداول نتایج بسیار مطلوبی در زمان استقرار حاصل گردید.

وی افزود:  خوشبختانه برنامه هدفگذاری شده برای استقرار سامانه GIS در شهرستان چرداول و روستاهای منطقه بطور کامل انجام و مراحل پایانی امر در حال پیگیری میباشد .

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان ایلام یاد آور شد: لایه های شبکه آب – املاک – شبکه فاضلاب –تأسیسات آب و فاضلاب و لایه مکانی مشترکین شهرستان چرداول در مجموع با پیشرفت ۹۰ درصدی انجام و قابل استفاده و بهره برداری توسط کلیه حوزه های ستادی و سایر دستگاه های خدمات رسانی استان میباشد .

وی در ادامه بهمراه مدیران و کارشناسان از مراحل استخراج و برداشت اطلاعات مکانی لایه های مختلف حوزه آب و فاضلاب در شهرستان چرداول بازدید نمودند.
مهندس ملکیان در پایان خاطرنشان ساختند:  مراحل استقرار سامانه GIS  در شهرستان  های ایلام – چوار و شهر صالح آباد آغاز و مراحل کار بطور مطلوبی در حال انجام میباشد .

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2135

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0