تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
7
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام درنشست خبري با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت:

افتتاح و کلنگ زنی۵۳ پروژه گازرسانی در هفته دولت

  • کد خبر : 2790
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
افتتاح و کلنگ زنی۵۳ پروژه گازرسانی در هفته دولت
« کشاورز» مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در هفته دولت امسال ۵۳ پروژه گازرسانی در ایلام افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اعلام اینکه در هفته دولت امسال ۵۳ پروژه گازرسانی در ایلام افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود گفت: در هفته دولت امسال ۹ روستا و ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی در اقصی نقاط استان ایلام گازدار و ۱۴ روستای دیگر نیز کلنگ‌زنی می شوند.
محمود کشاورز افزود: این پروژه‌ها با اعتبار بالغ بر ۶۲۹ میلیارد ریال توسط مقامات محلی استان در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود تا گامی دیگر در تحقق نامگذاری سال جاری برداشته شود.
وی اظهار داشت: درهفته دولت امسال ۹ روستا گازدار می‌شود که با گازرسانی به این مناطق، بیش از ۳۶۵ خانوار دیگر استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهد شد.
کشاورز با بیان اینکه برای گازرسانی به این تعداد روستا ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملّی گاز ایران هزینه می‌شود، تصریح کرد: در هفته دولت امسال ۲ روستا در دهلران، یک روستا در ملکشاهی، ۲ روستا در هلیلان، ۳ روستا در چرداول و یک روستا در سیروان گازدار خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به روستاهای قابل افتتاح در هفته دولت امسال اشاره کرد و گفت: این روستاها شامل تختان و آگره‌بید دهلران، وری ملکشاهی، گاودول و بان‌لکان هلیلان، کمول، کمول رستم‌بیگی و کمول محمد‌زمان در چرداول و چم روته در سیروان می باشند.
کشاورز با بیان اینکه در هفته دولت امسال پروژه گازرسانی به ۱۴ روستا در سطح استان نیز کلنگ‌زنی خواهد‌شد، خاطرنشان کرد: روستای فرهاد‌آباد دره‌شهر با ۹۳ خانوار، روستای تنگ قیر چرداول با ۵۰ خانوار، روستاهای خربزان بالا و پائین از توابع شهرستان دهلران با ۴۲ خانوار، گلدره با ۱۰۰ خانوار، پاتخت با ۳۰ خانوار، شاهران با ۱۰۰ خانوار، سیرکانه با ۱۵ خانوار، چاله‌خشک علیا با ۱۲۷ خانوار، میدر علیا و سفلی ۱۳۰ خانوار، چنارآباد ۳۰ خانوار، باغ ۳۰ خانوار و چاله‌خشک سفلی با ۱۳ خانوار از توابع شهرستان هلیلان با میزان اعتباری بالغ بر ۳۳۴ میلیارد ریال در هفته دولت کلنگ‌زنی خواهد شد.
وی به آئین بهره‌برداری از پروژه‌های صنعتی هفته دولت اشاره‌کرد و افزود: اجرای ایستگاه مستقل CGS شهرستان سیروان با اعتباری به میزان ۹۵ میلیارد ریال با اجرای ۵ کیلومتر خط انتقال و تغذیه فلزی و نیز بهره‌برداری از گازرسانی به ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌ها می باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: برای گازرسانی به این تعداد واحد صنعتی ۱۰ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2790

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0