تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
10
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام:

افزایش قابل توجه فروش محصولات تولیدی پالایشگاه گاز ایلام

  • کد خبر : 2604
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
افزایش قابل توجه فروش محصولات تولیدی پالایشگاه گاز ایلام
نوریان از افزایش قابل توجه فروش 3 محصول تولیدی این پالایشگاه از جمله اتان ،گاز مایع خام و میعانات گازی به پتروشیمی ایلام طی دو ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.




به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام،«روح اله نوریان»دربازدید سارا فلاحی نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی از پالایشگاه گاز ایلام افزود: در۲ ماهه اول سال جاری فروش گاز اتان ۱۵۰ درصد،گاز مایع خام ۸۳ درصد و میعانات گازی ۴۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری چند سال اخیر را در راستای تولید نامگذاری کرده اند که این مهم، وظیفه مسئولان را دوچندان می کند، اظهار داشت: شرکت پالایش گاز ایلام به منظور تحقق نامگذاری هرسال، برنامه های قابل توجهی در دستور کار قرارداده که خوشبختانه خروجی آن تحقق خواسته های معظم له در زمینه های مختلف تولید بوده است.
همچنین در این دیدار نماینده حوزه شمالی مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی از تلاش های این واحد صنعتی در زمینه تولید محصولات، خودکفایی، اشتغالزایی و غیره قدردانی کرد و گفت: پالایشگاه گاز ایلام یکی از صنایع مهمی است که تاثیر بسزایی بر اقتصاد این دیار مرزی دارد.
سارا فلاحی با بیان اینکه تلاش پالایشگاه گاز ایلام در زمینه های مختلف امید بخش است، افزود: ارتقا بیش از پیش صنایع استان از دغدغه های مجمع نمایندگان استان است که انتظار می رود در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود.
وی با بیان اینکه توانایی سطح ارتقاء این پالایشگاه توسط مدیریت آن وجود دارد و نمایندگان می بایست کمک کنند تا فاز دوم به اتمام برسد، تصریح کرد: پالایشگاه گاز ایلام به لحاظ اقتصادی، پروژه اشتغال آفرین است که باید در زمینه های مختلف به آن توجه شود.
فلاحی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان برای پایداری خوراک این پالایشگاه از مناطق بالادستی از طریق مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران پیگیری می کنند، خاطر نشان کرد: تامین خوراک پایدار از نیازهای اساسی این واحد تولیدی و صنعتی است که برای ارتقا سطح کمی و کیفی آن از طریق وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2604

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0