تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6

انجام ۱۹۱ ماموریت امدادی توسط هلال احمر ایلام

  • کد خبر : 2095
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
انجام ۱۹۱ ماموریت امدادی توسط هلال احمر ایلام
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از انجام ۱۹۱ ماموریت امدادی توسط هلال احمر ایلام در شش ماهه ابتدای سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام،علی اصغر علی اکبری با بیان اینکه در این مدت (شش ماهه نخست امسال) نجاتگران این جمعیت، ۱۹۱ ماموریت امدادی را انجام داده‌اند، اظهار داشت: در این عملیات‌ها ۴۰۸ حادثه دیده خدمات امدادی هلال احمر را دریافت کردند.
وی از امدادرسانی ۷۴۰ نجاتگر هلال احمر استان به ۴۰۸ حادثه دیده در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: ۸۵ مصدوم در حوادث گوناگون توسط بالگرد و آمبولانس‌های این جمعیت به مراکز درمانی منتقل و هشت نفر هم به صورت سرپایی توسط عوامل این جمعیت مداوا شدند.
علی اکبری یادآور شد: درجریان فعالیت‌های امدادی این جمعیت در ۶ ماهه نخست سال جاری ۲۲۷ تیم عملیاتی در قالب ۷۴۰ نفر نجاتگر در سطح ستان به حوادث مختلف پاسخ داده‌اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام افزود: در این حوادث در مجموع ۲۶۰ خودروی امدادی مجهز به تجهیزات امداد و نجات به‌کارگیری شده است.
وی افزود: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2095

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0