تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
7

انشعاب های غیر مجاز مهمترین دلیل کم آبی در برخی روستاهای شهرستان ایوان است

  • کد خبر : 1574
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶
انشعاب های غیر مجاز مهمترین دلیل کم آبی در برخی روستاهای شهرستان ایوان است
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، علت کم آبی و  افت فشار در روستا های علیگه ؛حصار شاوه ؛جوب گوهر علیاو سفلی و شورابه ملگ وجود انشعابات غیر مجاز و مصارف بالای مشترکین عنوان کرد و گفت: اقدامات لازم برای جمع آوری انشعابات غیرمجاز صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام، دکتر تیموری افزود: بدنبال دریافت گزارش مربوط به کمبود و افت فشار آب در روستا های فوق،  رفع این مشکل  در دستور کار قرار گرفت و با بازدیدهای میدانی  و تلاش اکیپ حوادث و اتفاقات شهرستان  ایوان مشخص گردید این کمبود آب بعلت  انشعابات آب غیر مجاز است که برای آبیاری باغات و آب احشام و مصارف دیگر استفاده می شد.

وی با بیان اینکه آب روستاهای فوق  از خط انتقال آب سیاهگل تامین می شود  اضافه نمود:  در این زمینه  اشتراک های غیرمجاز شناسایی و اقدامات لازم برای جمع آوری آن صورت گرفته است.  و امید است با همکاری مردم و شناسایی سایر انشعاب های غیر مجاز،همچنین انجام اقدمات فنی از جمله تعویض خط لوله پمپاژ، کمبود آب بویژه در ساعات پیک مصرف رفع گردد.

دکتر تیموری تصریح کرد: افت فشار ، کمبود و قطعی مکرر آب در سطح بعضی از  روستاها، آسیب هایی است که انشعابات غیر مجاز ایجاد می کند و کیفیت خدمات رسانی را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی همچنین از  رفع گرفتگی شبکه داخلی روستای چالانچی شهرستان ایوان خبر داد و افزود:  با عنایت به بازدید میدانی و گزارش دهیار  روستای چالانچی مبنی بر قطع  اب تعداد ۲۲ خانوار از اهالی روستای چالانچی ، پس از بررسی بعمل امده در خصوص انسداد شبکه داخلی ،اکیپ حوادث و اتفاقات امور ابفای شهرستان  نسبت به رفع انسداد و تغییر مسیر لوله با اجرای حفاری و لوله گذاری به مقدار ۱۰۰ متر لوله سایز  ۷۵  میلیمتر  اقدام و مشکل بی ابی مشترکین  روستا مرتفع گردید.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1574

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0