تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7
فرمانده کل سپاه در اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای استان ایلام:

مردم ایلام همانند ارتفاعات رفیعش بلندمرتبه هستند

  • کد خبر : 2281
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
مردم ایلام همانند ارتفاعات رفیعش بلندمرتبه هستند
سردار سلامی گفت:دفاع مقدس برای مردم این سرزمین میدان آزمایش بزرگی بود. آزمایشی که ایلامیان سربلند و باشکوه از آن بیرون آمدند‌.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام،سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در اجلاسیه نهایی ۳۰۰۰ شهید استان ایلام که امروز صبح با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد اظهار داشت:من و همسنگران و همه پاسداران بزرگترین افتخارشان این است که خادمان و خاک کف پای مردم ایران اسلامی باشیم و هستیم.

وی گفت:زیباترین آرزوی ما ذبح شدن در مسیر آرزوهای آسمانی ملت ایران است و قربانی شدن در راه عزت این ملت و در راه آرمان های این ملت و فدا شدن در راه تحقق اهداف بزرگ و سعادت آفرین رهبر و امام و پیشوازی عظیم الشان انقلاب مان است‌.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد:ایلام سرزمین افتخار است، مردم ایلام همانند ارتفاعات رفیعش بلندمرتبه هستند. دفاع مقدس برای مردم این سرزمین میدان آزمایش بزرگی بود. آزمایشی که از آن ایلامیان سربلند و باشکوه از آن به در آمدند‌.

وی افزود:در محفل الهی، ملکوت آسمانی شهیدان سرزمین درخشان ایلام هستیم، در چنین محفلی حتما باید درود و سلام و تحیت الهی را به روح درخشان امام راحل که منطق عزت و حکمت استقلال و حریت و آزادی و طریق اقتدار و اعتبار و آزاد شدن از بردگی را به ما آموزاند بفرستیم.

سردار سلامی تصریح کرد:۳۰۰۰ شهید استان ایلام اگر در حادثه عاشورا می بودند هرگز امام مسلمین در میانه نبرد تنها نمی ماند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2281

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0