تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7
در راستای نظارت مجلس بر اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران انجام گرفت:

بازدید تیم نظارتی مجلس شورای اسلامی از مراکز هسته‌ای کشور به سرپرستی دکتر سارا فلاحی

  • کد خبر : 915
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
بازدید تیم نظارتی مجلس شورای اسلامی از مراکز هسته‌ای کشور به سرپرستی دکتر سارا فلاحی
تیم نظارتی مجلس متشکل از ۱۲ نماینده از دو کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی و انرژی به سرپرستی دکتر سارا فلاحی نماینده مردم شریف استان ایلام و رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از چهار سایت هسته ای اصفهان، نطنز، اراک و فردو بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛تیم نظارتی مجلس متشکل از ۱۲ نماینده از دو کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی و انرژی به سرپرستی دکتر سارا فلاحی نماینده مردم شریف استان ایلام و رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از چهار سایت هسته ای اصفهان، نطنز، اراک و فردو بازدید کردند. این بازدیدها به شکلی فشرده و طی دو روز چهارشنبه و پنج شنبه ۱۸ و ۱۹ فروردین صورت گرفت.

نمایندگان شاهد اجرای جدی قانون مجلس در مراکز هسته ای مذکور بودند. نمایندگان در کنار نظارت بر اجرای قانون مذکور از پیشرفت ها و دستاوردهای مختلف هسته ای ایران که توسط دانشمندان و متخصصین جوان ایرانی به آن ها رسیده ایم بازدید کردند؛ پیشرفت های که بسیار قابل تقدیر و افتخار آفرین است.

نکته جالب توجه در این بازدیدها شعف و خوشحالی دانشمندان و متخصصین جوان هسته ای از قانون اقدام راهبردی مجلس بود چون این قانون باعث برداشتن محدویت ها و زمینه ساز پیشرفت های جدید ایران خواهد بود. این جوانان افتخار آفرین اعلام کردند ما آمادگی کامل داریم که اگر سیاست نظام بر برداشتن کامل محدودیت ها قرار گرفت دنیا را با دانش بومی هسته ای خود شگفت زده کنیم.

در تیم نظارتی مذکور آقایان عباس گلرو، ابوالفضل عمویی، ابراهیم رضایی، مرتضی محمودوند، احمدآوایی و علی علیزاده از کمیسیون امنیت ملی و آقایان مالک شریعتی، عبدالعلی رحیمی مظفری، هادی بیگی نژاد و موسی احمدی از کمیسیون انرژی و سید محمودنبویان از کمیسیون اصل نود حضور داشتند.

جزئیات گزارش بازدیدهای مذکور به زودی به کمیسیون های امنیت ملی و سیاست خارجی و انرژی و همینطور صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد. بازدید تیم مذکور از سایر مراکز هسته ای ایران در کرج، تهران و یزد نیز به زودی انجام خواهد شد.

این بازدیدها که در راستای نظارت بر اجرای قانون اقدام راهبردی است به شکل مستمر تا اجرای کامل قانون تداوم خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=915
  • نویسنده : طلوع ایلام
  • ارسال توسط :
  • منبع : کانال اطلاع رسانی سارا فلاحی
  • 1330 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0