تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
31
معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت هشدار داد:

با هرگونه افزایش غیر قانونی کرایه ماشین آلات سنگین عمرانی و راهسازی برخورد جدی می شود

  • کد خبر : 3130
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
با هرگونه افزایش غیر قانونی کرایه ماشین آلات سنگین عمرانی و راهسازی برخورد جدی می شود
معاون بازرسی ونظارت اداره کل صمت از تشدید نظارت و برخورد با افزایش خودسرانه کرایه ماشین آلات حمل نخاله های ساختمانی، جرثقیل، تراک میکسر و دیگر ماشین آلات عمرانی و راه سازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛ معاون بازرسی ونظارت اداره کل صمت از تشدید نظارت و برخورد با افزایش خودسرانه کرایه ماشین آلات حمل نخاله های ساختمانی، جرثقیل، تراک میکسر و دیگر ماشین آلات عمرانی و راه سازی خبر داد و اظهار کرد: هرگونه افزایش غیر متعارف و غیر قانونی تخلف بوده و متخلفین با تشکیل پرونده و اعمال جرایم سنگین به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

مهدی کاکاخانی گفت: هیچ واحد صنفی یا صاحبان کسب و کاری اجازه ندارند خودسرانه قیمت ها را افزایش دهد. وی گفت: صاحبان ماشین آلات عمرانی و راهسازی در صورتی که درخواست افزایش قیمت دارند بایستی از مسیر قانونی اقدام نموده و تا زمانی که افزایش قیمت کالا و یا خدمات از سوی مرجع رسمی تایید نشود، از نظر بازرسین اداره کل صمت دریافت هرگونه وجه اضافی مصداق تخلف گرانفروشی بوده و با متخلفین برخورد می شود.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت خاطر نشان کرد: با توجه به اخبار دریافتی مبنی بر تصمیم صاحبان ماشین آلات عمرانی و راهسازی برای افزایش کرایه ها، روز پنجشنبه تیم  ویژه کارشناسی تعیین و از روز شنبه به صورت ویژه بر نحوه دریافت قیمت ها نظارت جدی و محکم صورت می گیرد.

کاکاخانی از همه شهروندان خواست هرگونه تخلف از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=3130

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0