تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4
در نشست صمیمانه نمایندگان معلمان مدارس غیر دولتی با مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام انجام شد؛

بررسی راهکارهای حل مشکلات معلمان غیر دولتی

  • کد خبر : 1305
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵
بررسی راهکارهای حل مشکلات معلمان غیر دولتی
به منظور بررسی راهکارهای حل مشکلات معلمان غیر دولتی ، جمعی از نمایندگان آنان با حضور در سالن جلسات شهید غیاثی با امیر مهردادی مدیرکل اموزش و پرورش استان ایلام گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام ؛در این دیدار چند ساعته که به منظور بررسی راهکارهای حل مشکلات معلمان غیردولتی و پاسخگویی به مسائل مطرح شده آنان، در سالن شهید غیاثی اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد؛مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، با شنیدن صحبت های هریک از معلمان، با تقدیر از تلاش و زحمات آنان گفت :مدارس غیر دولتی به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی آموزشی و پرورشی در نظام آموزش و پرورش شکل گرفته اند و از طریق مشارکت مردم مطابق ضوابط و دستورالعملهای عمومی وزارتخانه تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش تاسیس و اداره می‌شوند.

مهردادی افزود : برای رفع مشکلات و مطالبه های به حق این معلمان باید اهتمام جدی ورزید تا از شغل شان احساس رضایت داشته باشند زیرا این احساس رضایت و امنیت شغلی در افزایش کیفیت کارشان تاثیر بسزایی دارد.

مهردادی بر پی گیری مشکلات معلمان غیر دولتی از طریق جلسات شورای آموزش و پرورش و همچنین نشست با نمایندگان مجلس تاکید کرد و افزود: با تشکیل کارگروه ویژه از سوی اداره مشارکتهای این اداره کل ،بر پرداخت حقوق و بیمه این معلمان از سوی موسسین مدارس غیر دولتی نظارت جدی و موثرو مستمر به عمل می آید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در خصوص مطالبه اصلی معلمان مدارس غیر دولتی یعنی استخدام ، گفت: روند استخدام و به کارگیری نیرو از حیطه اختیارات این اداره کل خارج است و در حال حاضر تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان و قبولی در آزمون استخدامی وزارتخانه انجام می پذیرد و در صورتی که این معلمان نیز بتوانند از آزمون های تخصصی عبور کنند، جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

در ادامه این نشست، هریک از نمایندگان معلمان مدارس غیردولتی، نظرات خود را پیرامون نبود امنیت شغلی، نبود بیمه و در اولویت نبودن در مراحل استخدامی آموزش و پرورش را به عنوان مطالبات خود با مدیرکل مطرح کرده و مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام بر پیگیری ویژه از طریق نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1305

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0