تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
6

بهره برداری از ۹ پروژه برق رسانی در شهرستان ایوان/ پروژه آسفالت معابر شهر ایوان افتتاح گردید

  • کد خبر : 2797
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷
بهره برداری از ۹ پروژه برق رسانی در شهرستان ایوان/ پروژه آسفالت معابر شهر ایوان افتتاح گردید
به مناسبت هفته دولت ، ضمن افتتاح پروژه آسفالت معابر شهر ایوان، ۹ پروژه برق رسانی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام‌ در شهرستان ایوان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری طوع ایلام؛ در آیینی و با حضوردکتر شهریار عباسی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام‌ و جمعی از مسوولان استانی و شهرستان ایوان، ۹ پروژه برق رسانی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام روز سه شنبه در این آیین گفت: این پروژه ها شامل اصلاح و بهینه کامل روستای های شاله شوری، نهرخان سفلی، نرگسی و چقاماهی است که امروز به بهره برداری رسید.
ولی الله ناصری افزود: تامین برق محدوده های فرهنگیان فاز ۳، خیابان کمیته امداد ایوان با شبکه فشار ضعیف، تبدیل سیم کابل و اصلاح ۲۳/۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف ایوان و برق رسانی به روستاهای درگه، محدوده شهرک جدید اندیشه و مدرسه روستاهای گاسوار از دیگر پروژه های افتتاحی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در شهرستان ایوان در ایام هفته دولت است‌.
وی یادآور شد: اعتباری افزون بر ۱۲۲ میلیارد ریال برای این پروژه ها در سطح شهرستان ایوان هزینه شده است.
از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون با اعتبار بالغ بر ۱۳۴ میلیارد ریال شبکه های برق توسعه، اصلاح و بهینه سازی شده است.

در ادامه با حضور مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ایلام و فرماندار ایوان، پروژه آسفالت معابر شهر ایوان افتتاح شد.
این پروژه در مجموع به متراژ ۵۸ هزار متر مربع، جذب قیر یارانه‌ای به میزان ۳۶۸ تن و جذب قیر بافت فرسوده ۲۰۰ تن ، با اعتباری بالغ بر ۷۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در هفته دولت افتتاح شد.
تا پایان سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۰۰ هزار مترمربع از معابر ایوان آسفالت خواهد شد.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2797

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0