تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
2
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:

بیش از ۵۶ روستای ایوان گازدار شده است

  • کد خبر : 2829
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
بیش از ۵۶ روستای ایوان گازدار شده است
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه از ابتدای گازرسانی به شهرستان ایوان تاکنون ۵۶ روستای آن گازدار شده است، گفت: با گازرسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته، این شهرستان در مسیر توسعه قرار گرفته است.



به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛ محمود کشاورز در مراسم تکریم و معارفه رؤسای جدید و سابق اداره گاز شهرستان ایوان افزود: در حال حاضر  ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹ درصد جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
وی با بیان اینکه شهرستان ایوان دارای ۶۷ روستا می باشد که تاکنون ۵۶ روستای آن گازدار و طرح گازرسانی روستای روان نیز در برنامه آتی این شرکت قرار دارد و ۱۰ روستای دیگر آن فاقد توجیه گازرسانی از لحاظ سرانه هزینه گازرسانی خانوار هستند.
مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه ۱۳ هزارو ۸۱۰ خانوار در مناطق شهری و روستایی این شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۹ هزارو ۵۹۳ خانوار شهری و ۴ هزارو ۲۰۳ خانوار روستایی می باشند.
کشاورز با بیان اینکه بیش از ۴۰۲ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع در مناطق شهری و روستایی ایوان اجرا شده است، گفت: ۱۰ روستای نسار‌هلشی، چشمه‌مرو، پلیه، توه‌سیه، میان، گاومیشان، گیلانه، ذیچ شارزول، تعل و سیاهگل در این شهرستان فاقد توجیه گازرسانی هستند که در صورت تاُمین اعتبار از سوی شرکت ملّی گاز ایران این روستاها نیز در دستور کار گازرسانی قرار خواهند گرفت.
همچنین در این مراسم فرماندار شهرستان ایوان با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم خدمات‌رسانی به آحاد مختلف مردم در اولویت قرار دارد، گفت: در دولت کار و کرامت خدمات‌دهی به مردم در زمینه‌های مختلف در اولویت قرار دارد که انتظار می‌رود شرکت گاز استان با حفظ اهداف سازمانی، رضایت نسبی جامعه هدف را جلب کند.
حجت‌اله اکبری با بیان اینکه عملکرد شرکت گاز استان در گازرسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته این شهرستان قابل تقدیر و قدردانی است، افزود: ضریب نفوذ گازرسانی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان به ترتیب ۱۰۰ و ۹۹ درصد است.
وی اظهار داشت: برخی مناطق روستایی این منطقه بدلیل کم بودن تعداد خانوار و صعب‌العبور فاقد توجیه گازرسانی هستند که انتظار می‌رود شرکت گاز استان اجرای گازرسانی آنها را در برنامه‌های آتی خود قرار دهد تا گامی در راستای محرومیت‌زدایی برداشته شود.
گفتنی است در این مراسم از زحمات “بهنام شفیعی” تقدیر و ” نوراله محمودی” بعنوان رئیس جدید اداره گاز شهرستان ایوان منصوب شد.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2829

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0