تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
4
استاندار ایلام:

بیمه سلامت یک کار تخصصی با رویکردی مردم دارانه است

  • کد خبر : 2152
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴
بیمه سلامت یک کار تخصصی با رویکردی مردم دارانه است
نوذری گفت:هر جا کار مبتنی بر مشورت، عقلانیت و تفکر علمی باشد سود آن به جیب مردم می رود

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛ محمد نوذری در نشست با مدیر عامل بیمه سلامت و معاونین با تبریک هفته بیمه سلامت اظهار داشت: حوزه کاری بیمه سلامت یک کار تخصصی با رویکردی مردم دارانه است که تاکید آن بر کار جمعی است.

وی افزود: در جایی که کارها و انجام امور مبتنی بر مشورت، عقلانیت و تفکر علمی باشد قطعاً میزان پاسخگویی افزایش و انجام امور به صورت تخصصی و دقیق بررسی می گردد که سود آن به جیب مردم می رود.

استاندار ایلام با بیان اينکه یکی از مسائلی که امروز مردم با آن مواجه اند گرانی دارو و برخی داروهایی که مشمول بیمه نمی شوند، گفت: تاکنون نارضایتی مردمی از خدمات بیمه ای مشاهده نشده است.
وی از اهتمام بیمه سلامت در حل مشکلات مردم و ارائه خدمات متنوع تشکر کرد.

محمد نوذری با بیان اینکه حذف دفترچه ها و انجام خدمات الکترونیک که به منظورتسریع در کار مردم انجام می شود فی النفسه یک کار خوب و تاثیرگذار در کشور و استان است، تاکید کرد:توسعه خدمات الکترونیک از ضرورت های جامعه امروز است و هرچه بتوانیم خدمات الکترونیک را در جامعه گسترش دهیم وضعیت مطلوبی را برای آینده ترسیم می کند.

وی در بخش پایانی با اشاره به شیوع کرونا و طی پنج پیک که آسیب های اجتماعی و اقتصادی زیادی را متحمل نموده و متاسفانه بیش از ۱۲۰۰ نفر از هموطنانمان در ایلام را از دست داده ایم و خانواده های زیادی نیز داغدار شده اند، بیان کرد: همواره بیمه سلامت به عنوان یک کمک کننده و تسهیل گر هزینه های زیادی را از سبد خانوارها کم نموده است که شایسته تقدیر است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2152

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0