تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
9
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام خبر داد :

تبدیل وضعیت چهار هزار و ۵۱۷ ایثارگر ایلام

  • کد خبر : 3118
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۰۸
تبدیل وضعیت چهار هزار و ۵۱۷ ایثارگر ایلام
دوست محمدی گفت:سه هزار و ۵۵۷ نفر معادل ۷۸ درصد این افراد در دولت سیزدهم تبدیل وضعیت کاری شده اند


به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام اظهار داشت: سه هزار و ۵۵۷ نفر معادل ۷۸ درصد این افراد در دولت سیزدهم تبدیل وضعیت کاری شده اند.
وی گفت: با توجه به اهتمام دولت در تبدیل وضعیت ایثارگران و همچنین بالا بودن تعداد ایثارگران استان نسبت به جمعیت و بر اساس ظرفیت های قانونی و به منظور اجرای کامل قوانین، این تعداد نیرو مشمول طرح ایثارگری تبدیل وضعیت شده اند.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام افزود: بیشترین سهم مشمولان ایثارگر تبدیل وضعیت یافته در میان دستگاه های اجرایی استان مربوط به فرزند یا همسر رزمنده با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه با ۴۵.۴۹ درصد و پس از آن مربوط به فرزند جانباز با ۳۲.۴۶ درصد است.
دوست محمدی با اشاره به اینکه از مجموع چهار هزار و ۵۱۷ نفر ایثارگر تبدیل وضعیت شده استان سه هزار و ۴۷۱ نفر مرد و و یک هزار و ۴۶ نفر زن هستند، گفت: از این تعداد ۱۲۷ نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا، ۵۵۶ نفر فوق لیسانس، یک هزار و ۸۷۸ نفر لیسانس، ۲۳۷ نفر فوق دیپلم، یک هزار و ۲۹۶ نفر دیپلم و ۴۲۳ نفر زیر دیپلم هستند.
وی خاطرنشان کرد: بیشرین ایثارگر تبدیل وضعیت شده از محل بند (د) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۰و بند (و) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در بستر سامانه کارمند ایران مربوط به دانشگاه علوم پزشکی با یک هزار و ۴۳۰ نفر، شهرداری ایلام ۲۵۲ نفر، شرکت توزیع نیروی برق ۱۳۰ نفر، شرکت گاز ۱۲۹ نفر، جهادکشاورزی ۱۲۶، منابع طبیعی و آبخیزداری ۱۲۳ و پالایشگاه گاز ایلام با ۱۰۳ نفر است

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=3118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0