تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
8
مدیرکل بنیاد شهید ایلام خبر داد:

تبدیل وضعیت ۳۵۰۰ نفر از ایثاگران شاغل در ادارات استان ایلام

  • کد خبر : 3085
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲
تبدیل وضعیت ۳۵۰۰ نفر از ایثاگران شاغل در ادارات استان ایلام
مدیرکل بنیاد شهید ایلام گفت:تبدیل وضعیت ۳۵۰۰ نفر از ایثاگران شاغل در ادارات استان ایلامدر قالب طرح سپاس ۱۵ هزار دیدار ازخانواده معظم شهدا و ایثارگران انجام گرفته است.


جمال اسدی ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرارسیدن گرامیداشت هفته شهدا، اظهار داشت: یکی از وظایف مهم بنیاد شهید خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: ما به عنوان مسوول وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت را از نسلی به نسل دیگر منتقل کنیم و نقش رسانه ها در این بین مهم و تاثیر گذار است.
مدیرکل بنیاد شهید ایلام ادامه داد: در هفته گرامیداشت شهدا، بیش از دهها برنامه از جمله برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، یادواره شهدا، غبارروبی شهدا و … برگزار می شود.

اسدی بیان داشت:  از دیگر برنامه‌های هفته شهدا اجرای برنامه «سلام شهید» در قالب طرح سپاس است که ذیل این برنامه امام جمعه، استاندار و مسئولین استانی با خانواده شهدا دیدار خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: از اسفندماه سال گذشته تا کنون بیش از ۱۵ هزار طرح سپاس (دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا) با همراهی کارکنان بنیاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار و معاونین وی برگزار شده است.

مدیرکل بنیاد شهید ایلام افزود: تاکنون۳۵۰۰ نفر از نیروهای شاغل در دستگاه های اجرایی ایلام تبدیل وضعیت شده است.

وی ادامه داد: این تعداد تاکنون به طور قطعی در سامانه استخدامی کشور ثبت شده اند و کد کارگزینی نیز دریافت کرده اندو احکام کارگزینی انها صادر شده است.

اسدی عنوان کرد:  تلاش می شود تا پایان سال جاری سایر نیروهای جامعه هدف ایثارگری سایر دستگاه ها نیز تعیین تکلیف و تبدیل وضعیت شوند.

وی همچنین به تسهیلات مسکن ایثارگران اشاره کرد و یادآور شد: از مجموع ۵۷۵ فقره تسهیلات تاکنون ۲۹۷ فقره پرداخت که معادل ۴۹ درصد است.
مدیرکل بنیاد شهید ایلام گفت:  امسال ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال جامعه هدف این نهاد مصوب شده که متاسفانه شماری زیادی از بانک ها برای پرداخت این تسهیلات کم کاری داشته اند.

اسدی تصریح کرد: در سال جاری یک هزار و ۱۰۰ نفر از جامعه ایثارگران به اردوهای فرهنگی اعزام شده اند. همچنین ۱۵۰ یادواره شهدا در سراسر استان برگزار شده است.

استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از سه هزار شهید، بیش از ۱۱ هزار جانباز و ۳۳۲ ازاده تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=3085

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0