تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
9
استاندار ایلام در نشست ستاد استانی کرونا؛

تغییرحضور کارکنان و ساعت کاری بانک های استان

  • کد خبر : 1082
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴
تغییرحضور کارکنان و ساعت کاری بانک های استان
استاندار ایلام گفت: نحوه حضور کارکنان بانک ها و ساعت کاری آنها با توجه به شرایط استان و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در این اماکن، تغییر کرد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام،محمد نوذری روز شنبه در نشست ستاد استانی کرونا افزود: آغاز فعالیت بانک ها از فردا یکشنبه پنجم فروردین ماه ساعت ۷:۳۰ بوده و از ساعت هشت تا ۱۲:۳۰ به مردم خدمت رسانی خواهند کرد.
وی ادامه داد: همچنین از فردا با توجه به کاهش ساعت کاری، حضور کارکنان تمامی بانک ها به صورت ۱۰۰درصد است تا روند خدمات رسانی به مراجعان سریعتر انجام شود.
وی شلوغی بانک‌ها و تجمع مردم را یکی از مشکلات موجود عنوان و ابراز امیدواری کرد: با تغییر ساعت کاری و حضور کامل کارکنان در مدت زمان ۱۰ روز این مشکل رفع شود
استاندار ایلام در ادامه با اشاره به کاهش حضور کارکنان در محل کار با توجه به رنگ بندی شهرستان های استان، گفت: چنانچه کارکنان در ساعت اداری که دورکاری دارند و باید قرنطینه خانگی شوند به تفریح رفته و ناقض پروتکل‌های باشند این مسئله ممنوع است.
وی اظهار داشت: در این زمینه به تمامی رسانه‌ها اعلام شده است چنانچه این کارکنان را مشاهده کنند اعلام گزارش کرده تا با آنها به علت تخلف برخورد قانونی شود.
وی همچنین با توجه به شیوع ویروس هندی گفت: در این زمینه پروتکل های بهداشتی بیش از گذشته باید رعایت شود و چنانچه سهل انگاری در این زمینه رخ دهد با ویروسی مواجه خواهیم بود که خیلی خطرناک تر و کشنده تر از ویروس انگلیسی است.
وی یادآور شد: همچنان مرزهای استان با کشور عراق تا ۱۵ اردیبهشت ماه بسته است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1082

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0