تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
8
در همایش سراسری معاونین امور عمرانی استانداری های کشور اتفاق افتاد؛

تقدیر معاون عمران و امور شهری و روستایی وزیر کشور از معاون امور عمرانی استاندار ایلام/مطالبه گری معاون عمرانی استاندار ایلام در پرداخت معوقات و مطالبات پرسنل شهرداریها و دهیاری‌های استان

  • کد خبر : 968
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱
تقدیر معاون عمران و امور شهری و روستایی وزیر کشور از معاون امور عمرانی استاندار ایلام/مطالبه گری معاون عمرانی استاندار ایلام در پرداخت معوقات و مطالبات پرسنل شهرداریها و دهیاری‌های استان
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در همایش معاونین عمرانی استانداری های سراسر کشور: پرداخت معوقات و مطالبات پرسنل شهرداریها در دستور کار سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور باشد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛ دکتر احمد کرمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در نشست همایش سراسری معاونین عمرانی استانداری های کشور که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور معاون عمران و امور شهری و روستایی وزیر کشور در محل وزارت کشور برگزار شد، گزارش جامعی از فعالیت های انجام شده و برنامه های در دست اقدام تشریح کرد.

وی ابتدا به افتتاح پروژه های مهم استان درسال ۹۹ به شرح ذیل اشاره کرد:
احداث شبکه اصلی عین خوش و فکه در سطح ۲۲ هزار هکتار؛
بهره برداری از سد شهدای ایلام؛
بهره برداری از پروژه های حوزه جهاد کشاورزی؛
افتتاح فاز دوم پتروشیمی ایلام و میدان نفتی آذر؛
افتتاح پروژه های حوزه راه ومسکن ، ارتباطات و بهداشت و درمان؛
و …

دکتر کرمی در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه های در دست اقدام‌در حوزه عمرانی اشاره کرد و‌گفت: برای سال ۱۴۰۰ تعداد۴۴ پروژه مهم از جمله بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام هدفگذاری شده است که پیش بینی می شود تا پایان کار دولت این پروژه ها به بهره‌برداری برسند.

وی افزود: در حوزه عمرانی شهری و روستایی در سال ۹۹ نیز بیش از ۷۰ میلیارد ریال طرح و پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام در ادامه گفت: در سال گذشته اتفاقات خوبی برای دهیاریها ی استان رخ داد بطوریکه ۳۳۵ دهیاری درجه بندی و ارتقا یافتند و اعتباری بالغ بر۰ ۵۵ میلیارد ریال از محل ماده ۳۹ سوخت ، ماده ۳۸ ارزش افزوده و ماده ۵۸ به دهیاریها اختصاص یافت و بیش ۶ هزار و ۷۰۰ ساعت آموزش برای دهیاران و پرسنل دهیاری برگزارشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به توجه دولت به شهرداریها در سال ۱۳۹۹ اشاره کرد و گفت: از محل ماده ۵۸ اعتباری بالغ بر ۱۱۳ میلیارد ریال به شهرداریها اختصاص یافت و در مجموع در سال ۹۹ از همه ردیف ها ی اعتباری عمرانی ۱۴۰۰ میلیارد ریال به شهرداریهای استان پرداخت شد.

وی افزود: همچنین افتتاح پروژهای حوزه عمران شهری شامل توسعه فضای سبز ، بهسازی و آسفالت معابر و … با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات سال ۹۹ بوده است.

دکتر کرمی با بیان اینکه تمام شهرداریها و دهیاریهای استان از بدو شیوع کرونا پای کار بوده و در مبارزه با این بیماری خطرناک با امعان نظر به وضعیت نامناسب مالی متحمل هزینه های زیادی شده اند خواستار پرداخت مطالبات و معوقات پرسنل شهرداریها شد.

وی افزود: با توجه به پیگیری های استاندار ایلام در پایان سال و ابتدای سال جاری در خصوص پرداخت بدهی های شهرداریها، انتظار داریم نسبت به پر اخت حقوق و مزایای پرسنل شهرداریها و دهیاری ها توجه ویژه شود.

گفتنی است در این مراسم دکتر جمالی نژاد معاون عمران و امور شهری و روستایی وزیر کشور تلاش ها دکتر کرمی معاون عمرانی استاندار ایلام در پیگیری امور را قابل تقدیر خواند و گفت: دوندگی و اصرار در تحقق خواسته ها و مطالبات از ویژه گی های معاون سخت کوش عمرانی استاندار ایلام است که اینجا بابت این تلاش و تعهد تشکر می کنم.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=968

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0