تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
2
معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان ایلام خبر داد:

تمدید اظهار شناسه کالا و رهگیری لوازم یدکی خودرو در سطح عرضه تا پایان سال جاری

  • کد خبر : 2888
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۷:۵۴
تمدید اظهار شناسه کالا و رهگیری لوازم یدکی خودرو در سطح عرضه  تا پایان سال جاری
در اجرای طرح عملیاتی کد رهگیری و کد شناسه کالا در گروه لوازم‌یدکی ستاد مبارزه با قاچاق و کالای تقلبی وزارت صمت ، مدت زمان تعینی اظهار شناسه کالا و رهگیری لوازم یدکی خودرو در سطح عرضه « واحد های صنفی » تا پایان سال جاری تمدید گردید .

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان گفت :  در اجرای طرح عملیاتی کد رهگیری و کد شناسه کالا در گروه لوازم‌یدکی ستاد مبارزه با قاچاق و کالای تقلبی وزارت صمت ، مدت زمان تعینی اظهار شناسه کالا و رهگیری لوازم یدکی خودرو در سطح عرضه « واحد های صنفی »  تا پایان سال جاری تمدید گردید . 

مهدی کاکاخانی گفت: از ۱۵ فروردین ‌ماه امسال فعالیت وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری ستاد مبارزه با کالاهای قاچاق و ارز برای مقابله با کالاهای قاچاق، تقلبی، بی‌کیفیت و غیراستاندارد آغاز شده و وزارت دادگستری، سازمان تعزیرات، پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، اصناف، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان از جمله نهادهایی هستند که در این زمینه مشارکت و اهتمام نموده اند .

وی در ادامه اظهار داشت : بستر فنی و تخصصی اجرای طرح کد شناسه کالا و رهگیری ، سامانه تجارت کالای وزارت صمت می باشد که طی سال جاری بیش از ۶۰ درصد واحد های لوازم یدکی خودرو در این رابطه اقدام لازم معمول نموده اند .

معاونت نظارت و بازرسی صمت در پایان تأکید کرد : با توجه به اهمیت مسأله تولید و عرضه کالاهای با کیفیت و استاندارد برای حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان داخلی ، با مشارکت اتاق اصناف مرکز استان و اتحادیه لوازم یدکی خودرو موضوع ثبت نام واحد های صنفی عرضه کننده کالاهای لوازم یدکی مورد ارزیابی و اقدامات لازم در این رابطه اعمال می گردد.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2888

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0