تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
49
مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام خبر داد؛

تمدید رایگان ۲۵۰ هزار بیمه شده سازمان بیمه سلامت در ایلام

  • کد خبر : 3143
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸
تمدید رایگان ۲۵۰ هزار بیمه شده سازمان بیمه سلامت در ایلام
مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام از تمدید اطلاعات بیمه بیش از ۲۵۰ هزار نفر بیمه شده این سازمان در استان ایلام به صورت رایگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛ “نورالدین رحیمی” با بیان اینکه با شناسایی افراد کم درآمد بر اساس آیین نامه ارزیابی وسع و با معرفی بیمه گذارانی که بیمه شدگان محروم نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی راه تحت پوشش دارند، گفت: از طریق صندوق روستاییان بیمه شدگان محروم شناسایی شده و این اقشار به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه نیازی به مراجعه حضوری بیمه شدگان برای صدور و تمدید اعتبار پوشش بیمه وجود ندارد، افزود: بر این اساس بیمه سازمان سلامت ایران اطلاعات بیمه‌ای بیش از ۲۵۰ هزار نفر تا پایان فروردین سال آینده تمدید شده است.

دکتر رحیمی اظهار داشت: از این تعداد نزدیک به ۲۹ هزار و ده نفر جزو سه دهک اول صندوق بیمه سلامت همگانی و بیش از ۱۲ هزارو ۲۸۷ نفر مددجویان کمیته امداد و نزدیک به ۲۸۹ هزار و۷۰۳ نفر بیمه شده روستایی می باشند.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام با اشاره به حمایت و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران از اقشار محروم اظهار کرد: فرانشیز آنها را هم در زمان ارائه خدمت کاهش می‌دهيم.

وی گفت: بدون شک برای سایر دهک های درآمدی بر اساس مصوبه جدید، حق بیمه پلکانی تعریف شده و افرادی که دهک درآمدی آنها مشخص نشده، می توانند تا تعیین وضعیت دهک درآمدی پوشش بیمه ای یک ماهه را دریافت نمایند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=3143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0