تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
3
مشارکت سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام در اطعام مهدوی؛

توزیع ۲۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان در شبهای قدر/ همکاری کمیته امداد و سپاه در اجرای طرح ایران مهربان

  • کد خبر : 996
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
توزیع ۲۰ هزار  پرس غذای گرم بین نیازمندان استان در شبهای قدر/ همکاری کمیته امداد و سپاه در اجرای طرح ایران مهربان
درنشستی که در محل فرماندهی سپاه امیرالمونین «ع» استان ایلام با حضور فرمانده سپاه استان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» بر گزار شد مقرر شد در شبهای مبارک قدر و سالروز شهادت امام حسن مجتبی«ع» و کریم اهل بیت، تعداد بیش از 20 هزار پرس غذای گرم با همکاری سپاه و کمیته امداد بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع شود.

به گزارش پایگاه خبری طلوه ایلام؛ درنشستی که در محل فرماندهی سپاه امیرالمونین «ع» استان ایلام با حضور فرمانده سپاه استان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» بر گزار شد مقرر شد در شبهای مبارک قدر و سالروز شهادت امام حسن مجتبی«ع» و کریم اهل بیت، تعداد بیش از ۲۰ هزار پرس غذای گرم با همکاری سپاه و کمیته امداد بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع شود.
فرمانده سپاه امیرالمونین «ع» استان ایلام در ابتدای این نشت گفت: کمیته امداد و سپاه همواره در راستای محرومیت زدایی از استان و خدمت به نیازمندان تعاملات و همکاری های بسیار نزدیکی با هم داشته اند که مهم ترین بخش از این همکاری ها در زمینه ساخت و تأمین مسکن نیازمندان بوده است.
سردار شاکرمی با عنوان اینکه همواره تلاش کرده ایم راه ارتباطی سپاه و کمیته امداد به عنوان دو دستگاه مولود انقلاب در راستای خدمت به نیازمندان مستحکم نگه داشته شود افزود: در ماه مبارک رمضان امسال هم همکاری این دو دستگاه در چند زمینه مهم از جمله طرح ایران مهربان و موضوع حامی یابی برای ایتام و نیز اطعام نیازمندان ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در موضوع اطعام نیازمندان نیز در طول ماه مبارک رمضان با استفاده از امکاناتی که سپاه در زمینه پخت و تهیه غذا در اختیار دارد موضوع توزیغ ۲۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در مدت ۴ شب عملیاتی خواهد شد.
فرمانده سپاه امیرالمونین «ع» استان ایلام حامی یابی برای ایتام و کودکان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد را یکی دیگر از زمینه های همکاری بین کمیته امداد و سپاه استان برشمرد و گفت: برنامه هدف گذاری شده ما این است که برای ۱۲ هزار کودک یتیم و نیازمند حامی جذب کنیم.
سردار شاکرمی افزود: به همین منظور قرارگاهی در سپاه تشکیل شده است که موضوع حامی یابی برای ایتام و طرح ایران مهربان را رصد و پی گیری نماید تا به حول و قوه الهی این طرح نیز تا پایان نیمه اول ماه مبارک رمضان بر اساس برنامه هدف گذاری شده به سرانجام برسد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«رهم استان ایلام نیز در این نشست گفت: بر اساس برنامه هدف گذاری شده در ماه مبارک رمضان و در اجرای طرح اطعام مهدوی بیش از ۳۲ هزار سبد غذایی و معیشتی بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع می شود .
قنبر موسی نژاد افزود: علاوه بر توزیع این تعداد سبد غذایی، ۳۵ آشپزخانه اطعام مهدوی به همین منظور با هماهنگی و کسب مجوز از ستاد کرونا در طول ماه مبارک رمضان اقدام به پخت و توزیع غذا بین نیازمندان استان خواهند کرد.
وی با عنوان اینکه سپاه و بسیج همواره در راستای خدمت به محرومین همکاری های بسیار خوبی با کمیته امداد داشته اند تصریح کرد: همکاری های قشر بسیج هر وقت در کنار فعالیتهای خدمت رسانی کمیته امداد بوده باعث برکت و رونق در کار ما شده است و توانسته ایم موفق تر عمل کنیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«رهم استان ایلام ادامه داد: کمیته امداد در سالهای اخیر علاوه بر همکاری بسیار نزدیک با سپاه و بسیج، با برخی دستگاههای دیگر از جمله بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان نیز در خدمت به نیازمندان و قشر مددجویی همکاری بسیار نزدیک داشته و تفاهم نامه هایی را هم با این دستگاهها امضاء کرده است.
موسی نژاد با بیان اینکه شتاب بخشیدن به خدمات کمیته امداد و افزایش این خدمات از تأکیدات مقام معظم رهبری در توصیه به مسئولان امداد در سالهای اخیر بوده است تصریح کرد:بودن سپاه و بسیج در کنار ما در راستای خدمت به محرومین می تواند ما را در رسیدن به این اهداف موفق تر نماید.
وی در ادامه به اجرای طرح ایران مهربان و اکرام ایتام اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان با مشارکت دستگاههای دیگر و خصوصا بسیج و سپاه تاکنون موفقیتهای خوبی در اجرای این طرح داشته ایم و امیدواریم تا قبل از اتمام ماه مبارک رمضان به برنامه هدف گذاری شده دست پیدا کنیم.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=996

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0