تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5

جهادگران کارآفرین به کمک اشتغال مددجویان می آیند

  • کد خبر : 1340
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
جهادگران کارآفرین به کمک اشتغال مددجویان می آیند
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: اعتبارات اشتغال زایی این نهاد امسال نسبت به سال گذشته دوبرابر خواهد شد و تحول مهمی در حوزه اشتغال نیازمندان استان ایجاد می شود.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام، قنبر موسی نژاد در نشست کارگروه تخصصی اشتغال و کارآفرینی امداد استان ایلام که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور ویدئویی مشاور معاون اشتغال و خودکفایی مرکز مدیران گروههای جهادی از تهران و روسای ادارات اجرایی و کارشناسان اشتغال و خودکفایی سراسر استان وبا موضوع جهادگران کارآفرین و تشریح برنامه های اشتغال زایی کمیته امداد استان برگزار گردید بیان کرد: در حالیکه اعتبارات اشتغال زایی کمیته امداد سال ۹۸ حدود ۸۰ میلیارد تومان بوده است این رقم امسال به بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان رسیده و با مشارکت برخی بانکها این رقم به حدود ۳۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.
وی در ادامه با عنوان اینکه برنامه های متنوعی در حوزه اشتغال برای مددجویان و نیازمندان استان ترسیم شده است تصریح کرد: امسال برای نخستین بار از ظرفیت گروههای جهادی در زمینه ایجاد اشتغال برای نیازمندان استان استفاده خواهد شد و بسترسازی لازم برای تحقق اینکار صورت گرفته است.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تنوع در ایجاد اشتغال و راه اندازی مشاغل نوین و دانش بنیان مددجویان را از برنامه های محوری کمیته امداد در عرصه اشتغال برشمرد و گفت: در چند سال اخیر حرکتهای خوبی در این زمینه صورت گرفته که با استقبال مددجویان جویای کار و تحصیل کرده مواجه بوده و امسال این حرکتها استمرار خواهند داشت.
موسی نژاد اضافه کرد: استفاده از ظرفیت و توان بنگاههای اقتصادی و دستگاههای متولی اشتغال،استمرار طرح راهبری شغلی و تخصصی تر شدن حوزه اشتغال، اشتغال زایی از طریق کاریابی و بهره گیری از توان کارفرمایان باتجربه و نیز اشتغال به روش هدایت شغلی از جمله دیگر برنامه های کمیته امداد استان ایلام در حوزه کارآفرینی خواهد بود.
در ادامه،دیگر شرکت کنندگان در نشست تخصصی کارگروه اشتغال و نیز نمایندگان گروههای جهادی کارآفرین نقطه نظرات خود را بیان کردند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1340

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0